Na základě zjišťování k 15. září 2011 se odhaduje v Královéhradeckém kraji sklizeň obilovin ve výši 507 tis. tun při průměrném výnosu 5,75 t/ha. V porovnání se skutečností loňského roku to znamená zvýšení hektarového výnosu o 0,88 t/ha a produkce o 80 tis. tun. Podle zářijového odhadu se nižší objem sklizně než loni očekává z obilovin pouze u ječmene ozimého (tj. o 8,4 %), u ostatních obilovin se předpokládá překročení objemu sklizně i hektarových výnosů. První letošní odhad sklizně kukuřice na zrno ve výši 44 tis. tun je v porovnání s loňskou úrodou o dvě pětiny vyšší (o 13 tis. tun).
Očekávaná produkce brambor celkem (při započítání výsledků raných brambor odhadovaných v červenci) dosáhne 32 tis. tun při průměrném výnosu 30,88 t/ha (loni 23,56 t/ha). Odhad produkce cukrovky technické dosahuje 657 tis. tun, tj. v porovnání s minulým rokem o 78 tis. tun (o 13,4 %) více. Hektarový výnos se očekává ve výši 59,84 t/ha a je o 5,53 t/ha vyšší než v roce 2010.
Hektarový výnos řepky 2,97 t/ha se zvýšil v porovnání se skutečností v roce 2010 o 0,17 tun na jeden hektar, tj. o 6,1 %. Celková produkce řepky by měla být 69 tis. tun, tj. o 6 tis. tun (o 10,3 %) více než skutečnost v roce 2010.
Poprvé byla v letošním roce odhadována produkce pícnin. Sklizeň kukuřice na zeleno a siláž by měla být překročena víc jak o třetinu a hektarový výnos o čtvrtinu. Produkce sena jetele červeného dosahuje 16 tis. tun a vojtěšky 54 tis. tun. Odhadovaný výnos jetele červeného je 6,86 t/ha (loni 6,68 t/ha) a výnos vojtěšky je 8,45 t/ha (loni 8,31 t/ha).
Z vybraných druhů zeleniny má být sklizeno mrkve 9,2 tis. tun, květáku a brokolice 575 tun, zelí 7,2 tis. tun a cibule 8,8 tis. tun.
Produkce hrušek a švestek pravých se v kraji očekává s vyššími výnosy než v loňském roce a než v průměru za Českou republiku, naopak jablek by se mělo sklidit při výnosu 6,84 kg/strom téměř o třetinu méně.
Sice patřím mezi těch 5920 aktivních českých uživatelů 4sq, asi patřím mezi ty "náruživější", svými check-iny jsem přispěl do zmiňovaných statistik pražského letiště i Hlaváku, vím i něco o tom, jak se dá (a nedá) 4sq v ČR použít komerčně. Přesto všechno si myslím, že článek je informačně velmi slabý. Když jsem viděl na Twitteru, že autor shání podklady (nejnavštěvovanější česká 4sq venues), čekal jsem nějaký článek, ale tohle mě zklamalo.
Zcela jiný rozměr získá Foursquare, když si uvědomíte, že má více než 10 milionů aktivních uživatelů.
To pak stojí za zamyšlení, jestli by se jich pár nedalo nějak přilákat na výlet na Slovácko ....
http://techcrunch.com/2011/06/20/foursquare-now-officially-at-10-million-users/
http://www.quora.com/foursquare/How-many-active-users-does-foursquare-currently-have
Martine, pleteš dohromady jablka s visutými mosty - foursquare je primárně sociální síť, ve které firmy (místa) hrají významnou roli, proto je zajímavé, že v Česku je aktivních i těch pět tisíc uživatelů (většina z nich bude navíc v Praze). Web s fórem může mít násobně větší návštěvnost, ale není to stejná kategorie "služby".
Tak to je zase super hyper informace...
Jen na okraj: vic aktivnich uzivatelu ma i www.modelforum.cz (forum o plastikovem modelarstvi v CR)
Nechci spamovat, ale: je to tedy take "vhodným doplňkem firemního marketingu"???
Bud jsem se dnes opravdu spatne vyspal, anebo jsou dnesni clanky na Lupe jen na splneneni kvoty... Sorry, ale ceho je moc, toho je prilis.
Uvedomujete si vubec smesnost toho, co tu pisete?
Webu s vice nez 5000 aktivnich navstevniku jsou na ceskem internetu STOVKY!
A koho zajima, ze "3 481 lidí" bylo na Hlavnim nadrazi v Praze a melo neukojitelnou potrebu o tom informovat cely svet???
WTF???
No to ja si uvedomuji... A kdyby mel Foursquare milion ceskych uzivatelu, tak nic nereknu.
Ale tyhle statistiky co resi 3500 lidi na nadrazi v Praze...
Hlavne ze clanek o foursquare je "in". Co mi vadi je proste ta "nesebekriticnocst" toho, kdo takovy clanek napise i toho, kdo to pusti do obehu.
"No dnes rano bylo na autobusovem nadrazi v Plzni celkem narvano. Tipnul bych to na 2000 lidi ve spicce. A vsem se tam libilo. A mezi nima jsem vydel chlapka, co nosil monterky s reklamou na Metrostav (viz jiny dnesni clanek na Lupe - zde). Z toho bych usuzoval, ze Plzen se stava hyper-IT-shart-hub-centrem centralni Evropy!"
A pokud chcete lakat lidi na Slovacko, tak si myslim, ze je mnoho jinych webu, ktere by meli vetsi dopad.