Celosvětově Foursquare používá zhruba patnáct milionů lidí a za několik let existence služby se postarali o více jak miliardu přihlášení k místům (check-in). Nejvíce sledovanou značkou je MTV s 347 tisíci sledujícími a mezi nejsledovanějšími značkami najdete Starbucks, History Channel, Bravo, Zagat i CNN.
Pražské hlavní nádraží s 15 627 přihlášeními (3 481 lidí) patří mezi nejnavštěvovanější místa Foursquare v České republice. Konkuruje mu Letiště Praha Ruzyně s 13 747 přihlášeními (6 374 lidí).
Václav Lohr - @vaclavlohr – pravidelně pomocí automatické kontroly sleduje počet českých účtů na Foursquare, aktuálně jde o 15 801 uživatelů. Zajímavé je i to, že z nich je aktivních 5920 uživatelů (za minulý týden).
Na 3,4 milionu uživatelů českého Facebooku ani 90 tisíc česko-slovenských účtů na Twitteru to samozřejmě nemá, přesto je Foursquare vhodným doplňkem firemního marketing. Potvrzuje to i žebříček českých značek na Foursquare (číslo v závorce je počet fanoušků).
TOP 15 českých značek na Foursquare
- Scuk.cz (6 800)
- Geek tr&ové (6 460)
- KVIFF (3 446)
- Slevinek (3 110)
- ŽelPage (1 162)
- Vodafone CZ (936)
- Bikocom's Guide (581)
- Univerzita Karlova (410)
- Národní technická knihovna (316)
- Krásné Čechy (284)
- Unicorn College (242)
- Zraloci Ledenice (177)
- ČZU v Praze (177)
- Národní knihovna ČR (172)
- Fleveo s.r.o (167)
TOP 15 firemních účtů/profilů na Foursquare
- MTV (347,016)
- Starbucks (332,764)
- HISTORY Channel (286,700)
- Bravo (257,791)
- Ellen DeGeneres (241,345)
- ZAGAT (230,099)
- CNN (213,985)
- VH1 (206,470)
- People (195,358)
- Gossip Girl (177,087)
- Louis Vuitton (174,886)
- Bon Appetit Magazine (172,406)
- The New York Times (167,488)
- BlackBerry (157,080)
- The Wall Street Journal (147,049)