„Víme, kam lidé chtějí létat, a také víme, jaká je na daných trasách nabídka. Takže nám dává smysl začít některé z nich létat sami. Vidíme, kde spoje chybí nebo naopak kde jsou předražené,“ tvrdí zakladatel služby Oliver Dlouhý v aktuálním vydání časopisu Forbes.
Dlouhý, jehož Skypicker prodá denně letenky za dvacet milionů korun, by si zpočátku chtěl pronajímat letadla i s posádkou. Zatím jde ale jen o nápad a v Brně si analyzují možné trasy. Nejlákavější zatím vypadá jihovýchodní Asie.
"Asi bychom nevytvářeli spojení tam a zpátky, protože na to nejsou dost frekventovaná, ale spíš bychom vybrali několik měst a létali mezi nimi postupně, jakoby dokolečka,“ vysvětlil Forbesu Dlouhý s tím, že jednou týdně se letadlo naplní.
Skypicker chce rychle růst a od začátku roku připravuje pobočku v Praze. V Brně už zaměstnává přes 300 lidí a neustále se rozšiřuje. Na konci roku si pořídila firma vývojářské studio Trinerdis.
„Cílem je vytvořit aplikaci, v níž bude obsažený kompletní balík funkcí pro zákaznický servis, jako je například možnost přímé online konverzace se zákaznickým centrem nebo přímé volání,“ popisuje spoluzakladatel studia Karel Souček. V budoucnu plánují přidat také funkce pro chytré hodinky.
Už na podzim vstoupil Skypicker také do brněnského Uniferu, jehož tým teď firmě pomáhá s marketingem.