Názor k článku Firefox přináší Reader View, ergonomické čtení článků bez reklam od fd - Chcete spis rici ze ten clanek nekdo nekolik...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 6. 2015 17:45

    fd (neregistrovaný)

    Chcete spis rici ze ten clanek nekdo nekolik hodin opisoval a nadelal v nem pri tom jeste o 150 chyb vice, nez tam bylo puvodne?

    Kdyz jsou na tom vsichni tak bidne, tak proc to nezavrou? Brani jim v tom snad nekdo?

    Pro zajimavost, jaky uzitek ma zadavatel reklamy z toho, ze jeho reklama se zobrazi (!= ji uvidi) nekomu, kdo si stejne nic nekoupi? Osobne jsem schopen a ochoten zaplatit za privedeneho zakaznika. Nikoli za zobrazovani. Jenze ono by se zjistilo, ze privedenych zakazniku je 00 nic, a to se nehodi ani provozovatelum webu, ani reklamnim agenturam ani marketingovycm oddelenim. Protoze ve vysledku by se ukazalo, ze vsechny ty penize jsou ciste hozeny do kanalu.

    Mel sem tu cest s marketingem automobilky, jejich nejoblibenejsim kanalem byla televize. Zcela nevyhodnotitelne. Pokud si nekdo prijde koupit auto, nelze zadnym zpusobem rici zda reklamu vubec videl. Daleko mene oblibene bylo kuprikladu adresne oslovovani majitelu konkretnich vozu. Tam se totiz jiz da velmi slusne vyhodnotit, kolik z oslovenych lidi si neco koupi (byt se nevi, zda prave na zaklade te akce).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).