Finanční skupina Rockaway investuje do prodeje sportovního zboží

24. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Investiční fond Jakuba Havrlanta koupil čtvrtinový podíl ve firmě provozující e-shop Snowboards.cz. Společnými silami chtějí za pět let několikanásobně zvednout obrat.

Skupina Rockaway si připsala další letošní investici. Za nezveřejněných podmínek koupila čtvrtinový podíl ve firmě AR SPORT SNOWBOARDS, s.r.o., provozující e-shop Snowboards.cz. Jejímu zakladateli a donedávna i jedinému majiteli Romanu Blažkovi se z ní podařilo za 13 let vybudovat významného hráče na poli internetového prodeje sportovního zboží, který část sortimentu nabízí pod vlastní značkou Westige.

E-shop funguje nejen v Česku, ale také na Slovensku, v Rakousku, Německu a Polsku. Blažek však již dříve prohlásil, že chce své aktivity rozšiřovat i do dalších zemí v rámci Evropské unie. S tím souvisí i ambiciózní plány na výrazný růst tržeb.

„Dnes má náš e-shop obrat 100 milionů korun. Cíl je do pěti let zněkolikanásobit tržby. Za rok by to měl být alespoň dvojnásobek,“ uvedl Blažek pro server Ihned.cz. Právě strategické partnerství s Rockaway mu přináší potřebné finance a know-how.

Jak bude partnerství fungovat, názorně demonstruje nedávno spuštěný internetový obchod Sporty.cz.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Ten narozdíl od Snowboards.cz pokrývá mnohem větší počet sportů. Navíc cílí nejen na české zákazníky. Zboží zasílá do dalších 24 evropských zemí. Na zahraničních se chce prosadit nižší cenou nebo sortimentem tuzemských značek

Rockaway už v letošním roce investoval do české firmy Brand Embassy, spustil projekt online prodej jízdenek Bileto a prostřednictvím firmy Chytrý Honza koupil online síť finančních poradců Bonnet. Do firmy AR SPORT SNOWBOARDS, s.r.o. vstoupil prostřednictvím společnosti E-commerce Holding, a.s., jejímž jediným akcionářem je podle tiskové mluvčí skupiny Rockaway Michaely Papežové fond Rockaway Capital.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).