Farma měla ve čtvrtek o čtvrt milionu diváků méně než vítězné VIP Prostřeno!

17. 8. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKA Celodenní i večerní podíly Novy a Primy family na dospělém publiku byly ve čtvrtek vyrovnané, jen o desetiny procentního bodu vyhrála Nova

Víc než milionová sledovanost neopustila VIP Prostřeno! na Primě family ani ve čtvrtek večer, kdy u dospělých diváků pokořilo o víc než čtvrt milionu lidí konkurenční Farmu na Nově. Zatímco VIP Prostřeno! vidělo od 20 hodin v průměru 1,109 milionu dospělých diváků, což představovalo 31,70 procenta publika, Farma se musela spokojit s 861 tisíci dospělými diváky a podílem 24,21 procenta. Data od Asociace televizních organizací (ATO) zveřejnil server MediaGuru.cz, podle něhož u mladších diváků od 15 do 54 let vyhrála večerní souboj Farma.

K TÉMATU: VIP Prostřeno! ve středu opět porazilo Farmu, Nova v prime time podlehla Primě

Celkové celodenní i večerní podíly Novy i Primy family na dospělém publiku byly velmi vyrovnané, jen těsným rozdílem zvítězila Nova. V celodenním podílu dosáhla hodnoty 23,55 procenta, zatímco Prima family 23,33 procenta, v prime tima pak Nova vykázala podíl 26,59 procenta a Prima family 26,31 procenta. K vyrovnaným výsledkům přispěla i podobná sledovanost sitcomu Comeback a soutěžní talk show Nikdo není dokonalý, které vidělo v průměru 677 a 668 tisíc dospělých diváků (podíly 22,07 a 23,12 procenta).

ČTĚTE TAKÉ: Farma v úterý podlehla VIP Prostřenu, Nova si ale udržela prvenství nad Primou

Vyšší sledovanosti než obvykle dosáhly hlavní večerní pořady na TV Barrandov a Nově Cinema. Romantický film Inga Lindström: Síla přátelství na Barrandově zaujal od 20 hodin v průměru 247 tisíc dospělých diváků (podíl 7,26 procenta), krimi seriál Odložené případy od 21 hodin na Nově Cinema dosáhnul průměrného počtu 231 tisíc dospělých diváků a podílu 7,06 procenta. Opakování závěrečného ceremoniálu londýnské olympiády na ČT 4 zaujalo od 20 hodin jen 89 tisíc dospělých diváků, což stačilo na podíl 3,17 procenta.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

V souboji celodenních podílů jednotlivých televizních skupin vyhrála u publika staršího 15 let Prima Group (29,65 procenta) nad Novou Group (28,24 procenta) a Českou televizí (25,62 procenta). U publika od 15 do 54 let ale vedla Nova Group (33,62 procenta) nad Prima Group (27,28 procenta) a Českou televizí (20,49 procenta).

Celodenní podíly televizí za čtvrtek 16. srpna 2012 (%)
Cílová skupina ČT 1 ČT 2 ČT 4 ČT 24 Nova Nova Cinema Prima family Prima Cool Prima love TV Barrandov Atmedia ostatní TV
D15+ 14,62 3,65 1,96 5,39 23,55 4,69 23,33 4,17 2,15 5,64 2,06 8,79
D15–54 10,81 3,36 2,76 3,56 27,81 5,81 18,41 6,20 2,67 5,13 3,02 10,46

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).