Víc než milionová sledovanost neopustila VIP Prostřeno! na Primě family ani ve čtvrtek večer, kdy u dospělých diváků pokořilo o víc než čtvrt milionu lidí konkurenční Farmu na Nově. Zatímco VIP Prostřeno! vidělo od 20 hodin v průměru 1,109 milionu dospělých diváků, což představovalo 31,70 procenta publika, Farma se musela spokojit s 861 tisíci dospělými diváky a podílem 24,21 procenta. Data od Asociace televizních organizací (ATO) zveřejnil server MediaGuru.cz, podle něhož u mladších diváků od 15 do 54 let vyhrála večerní souboj Farma.
K TÉMATU: VIP Prostřeno! ve středu opět porazilo Farmu, Nova v prime time podlehla Primě
Celkové celodenní i večerní podíly Novy i Primy family na dospělém publiku byly velmi vyrovnané, jen těsným rozdílem zvítězila Nova. V celodenním podílu dosáhla hodnoty 23,55 procenta, zatímco Prima family 23,33 procenta, v prime tima pak Nova vykázala podíl 26,59 procenta a Prima family 26,31 procenta. K vyrovnaným výsledkům přispěla i podobná sledovanost sitcomu Comeback a soutěžní talk show Nikdo není dokonalý, které vidělo v průměru 677 a 668 tisíc dospělých diváků (podíly 22,07 a 23,12 procenta).
ČTĚTE TAKÉ: Farma v úterý podlehla VIP Prostřenu, Nova si ale udržela prvenství nad Primou
Vyšší sledovanosti než obvykle dosáhly hlavní večerní pořady na TV Barrandov a Nově Cinema. Romantický film Inga Lindström: Síla přátelství na Barrandově zaujal od 20 hodin v průměru 247 tisíc dospělých diváků (podíl 7,26 procenta), krimi seriál Odložené případy od 21 hodin na Nově Cinema dosáhnul průměrného počtu 231 tisíc dospělých diváků a podílu 7,06 procenta. Opakování závěrečného ceremoniálu londýnské olympiády na ČT 4 zaujalo od 20 hodin jen 89 tisíc dospělých diváků, což stačilo na podíl 3,17 procenta.
V souboji celodenních podílů jednotlivých televizních skupin vyhrála u publika staršího 15 let Prima Group (29,65 procenta) nad Novou Group (28,24 procenta) a Českou televizí (25,62 procenta). U publika od 15 do 54 let ale vedla Nova Group (33,62 procenta) nad Prima Group (27,28 procenta) a Českou televizí (20,49 procenta).
Cílová skupina | ČT 1 | ČT 2 | ČT 4 | ČT 24 | Nova | Nova Cinema | Prima family | Prima Cool | Prima love | TV Barrandov | Atmedia | ostatní TV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D15+ | 14,62 | 3,65 | 1,96 | 5,39 | 23,55 | 4,69 | 23,33 | 4,17 | 2,15 | 5,64 | 2,06 | 8,79 |
D15–54 | 10,81 | 3,36 | 2,76 | 3,56 | 27,81 | 5,81 | 18,41 | 6,20 | 2,67 | 5,13 | 3,02 | 10,46 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch