Panevropský sportovní kanál Eurosport je nejsledovanější evropskou televizní stanicí mezi nejlépe situovanými diváky. Vyplývá to z průzkumu European Media and Marketing Survey 2007, podle něhož Eurosport denně sleduje na 4,2 milionu diváků starého kontinentu a průměrný týdenní počet diváků dosahuje 12,3 milionu, což představuje 31 procent ze zvolené cílové skupiny.
Eurosport sleduje 34 procent členů středních managementů a 35 procent top manažerů a členů nejvyšších vedení největších evropských firem. Poněkud menší zájem je o stanici Eurosport 2, kterou denně sleduje v průměru 350 tisíc „elitních“ diváků. „Jednička“ si ale už dvanáctý rok drží pozici lídra mezi panevropskými tematickými kanály bez ohledu na jejich zaměření. Eurosport tak porazil i známé zábavné, zpravodajské či hudební stanice.
Kanálu pomáhají zejména exkluzivní přenosy z nejznámějších sportovních akcí po celém světě. Pro sezonu 2007/08 Eurosport získal práva pro Letní olympijské hry 2008 v Pekingu, evropský fotbalový šampionát Euro 2008 v Rakousku a Švýcarsku, Mistrovství světa v lehké atletice 2007 v japonské Ósace či tenisový US Open. Díky českým komentátorům stanice úspěšně konkuruje i sportovním přenosům České televize.