Ta cena rozvozu je otázka, pokud to navýší moc, tak by o zákazníky přijít mohli, nebudu platit při menším nákupu třeba 20% z ceny jen za dovoz (a ještě by chtěli aby kurýři dostávali spropitné k tomu). Na velké nákupy Rohlík není, na to je případně Tesco online a u menších nákupů prostě nemá smysl připlácet k už tak často poměrně vysokým cenám třeba stovku (po zvýšení). To už se radši seberu a půjdu si to koupit za roh do marketu nebo večerky, v oblastech kde Rohlík působí, jsou obchody (paradoxně) na každým rohu.
V současné době mi Rohlík přijde spíš taková nouzovka, když se mi nechce jít do obchodu nebo někdy nemůžu, tak si za ten "luxus" že mi za dvě tři hodiny dovezou nákup, něco připlatím. Na pravidelné každodenní nákupy to není. Podobně jako třeba DameJídlo apod.
Tím neříkám, že nemůžou vydělávat, ale když si vezmu všechno okolo co se týká nákladů (po x letech v FMCG a dvou řetězcích marketů tak "trošku" vím) tak to bude hodně hodně těžké to dostat do černých čísel.
Můj osobní tip je, že v současnosti jsou v situaci, jako před lety Delvita. Tj. celkem slušná nabídka, ale mimo velká města cenově prostě vysoko a vysoké fixní náklady na provoz a hlavně na "správu" - centrálu, marketing a vše okolo. A na to taky Delvita dojela, když udělal v Rudné to co udělala a prakticky ty obchody živily jen tu centrálu...
Tehle nesmysl snad nikdo nepoužívá, nemluvě o jeho nebezpečnosti. Co zkusit kosik.cz ? :-)
Nevím kde to vzniklo, ale Lidl sice chystá eshop, ovšem s non-foodem. O rozvoz běžných nákupů nepůjde, to nemají myslím nikde.
Tesco nemusím, v konkurenci "kamenných" supermarketů se nechytá, nicméně v onlinu jsou první a dokáží využít širokého sortimentu a cen. Někdy se to hodí, jediné co mi vadí, že se nedá objednat na "co nejdříve", v tom zase Rohlík má plus (tedy poté, co posílili rozvozy, dřív se tím chvástali, ale bez expresního příplatku nebo premium to nešlo).
Problém v Rohlíku je sortiment, zcela zbytečně si hrají na nějaký rádoby "lepší" sortiment alá farmáři, bio apod., ale zapomínají na běžnou nabídku a nemají dost běžných výrobků či značek. Košík jsem nezkoušel, ale přijde mi to jako obyčejná kopie Rohlíku v jiných barvách, i ten web je skoro stejný.
Toje nesmysl. iTesco ma svuj rozvoz, ktery je navazany na prodejny, takze dosahne mnohem nizsich nakladu. Lidl ma moznost vybudovat neco podobneho.
Rohlik zatim porad roste, takze ztratovost vylozene nevadi. Dulezite pro tyhle firmy je to, ze se soustredi porad jen na velka mesta, tj. nejziskovejsi mista a ignoruji mista, kde by prodelavali.
Uprimne jim staci trochu zvysit ceny za rozvoz a zacnou vydelavat. Lide je pouzivat neprestanou.
Pro vsechny tyhle firmy je momentalne nejvetsi problem nedostatek levne pracovni sily, hlavne ridicu. Slouceni kolonialu s kosikem je tedy docela rozumna volba.
Ahoj,
Zde je nabídka úvěru pro vás? Jsme legitimní a garantujeme
družstevní záložny a poskytují půjčky jednotlivcům, vládě
institucí, církví a obchodních organizací a lidí všeho druhu.
Aplikujte dnes na jakýkoli druh úvěru, jako osobní, nezabezpečený, konsolidační, křesťanské, obchodní, studentské a hypoteční úvěry atd., Které odpovídají vašemu rozpočtu za úrokovou sazbu 2%. Pro více informací kontaktujte: jakubfinance.cz@gmail.com
Ahoj
Jsme křesťanská organizace vytvořená tak, aby pomohla lidem, kteří potřebují pomoc, jako je finanční pomoc. Pokud tedy procházíte finančními potížemi nebo máte finanční potíže a potřebujete peníze na zahájení podnikání, nebo potřebujete půjčku na splácení dluhu nebo platbu z vašeho účtu na začátku dobrého jednání, nebo se snažíte získáte půjčky od domácích bank, kontaktujte nás dnes, e-mailem pastorwilliams1211@gmail.com, protože Bible říká: "Lukáš 11:10 Každý, kdo žádá, přijímá, hledá, a kdo klepá, dveře se otevírají. Nechte tuto příležitost vynechat, protože Ježíš je dnes včera stejný a navždy víc. Prosím to vážně a Bůh se bojí lidí.
Čupr, no jo. Měl představu, že když vydělal na slevomatu, resp. na slevovém chtíči, že to půjde i na trhu s potravinama, jenže ups - slevy nejsou potraviny.
Budoucnost Rohlíku má dva směry:
1) zavře krám, protože to nikdo nezainvestuje (Košík má nové majitelé, hlavně PPF, které má brutální zakázníckou sílu - O2, home credit; Tesco a Lidl chtěji na online trh)
2) nový investor/majitel bude někdo z dvojice Lidl / Tesco - sazím na Lidl, Tesco online a logictické zazemí má (Lidl by do toho vrazil cca 50 - 300 mio)
Holt Čupr, hnán vidinou snadného zisku, to projel na celé čáře.
Až dvě stě milionů korun, tak odhadují Hospodářské noviny cenu tříčtvrtinového podílu v on-line supermarketu Košík.cz. Ten se zatím na trhu příliš neprosadil, a tak...
No nevim, zkusil jsem otevrit web Košík.cz, zkopiroval jsem tu URI do adresy a nacetlo mi to:
Server nenalezen
Firefox nemůže nalézt server košík.cz.
Tak at se nedivi, kdyz maji bordel v diakritice nazvu domeny a nefunguje to.