Prispevek predpoklada, ze se prispevky zobrazuji urcitemu procentu fanousku, kteri byli vybrani nahodne (a nikoliv na zaklade jejich predchoziho chovani). Tento predpoklad je podporen cim?
Logikou. Když budete příspěvky jako první ukazovat těm nejnadšenějším, tak ten algoritmus víceméně ztrácí smysl. Smyslem totiž je donutit firmy platit za zvýšení dosahu...
Dik za reakci, ale vzhledem k tomu, ze o veci neco malo vim, vasi uvahu logickou neshledavam. A neshledeali by ji ani tvurci Facebooku, protoze vyber uzivatelu, kterym se prispevek zobrazi, nahodny neni.
Vše je přednostně ukazováno těm, kdo více s danou Stránkou "komunikují". A jak přesně zde bylo naznačeno, je celý tento algoritmus padlý na halvu. Samozřejmě z hlediska Facebooku to funguje skvěle, protože jenom tak zaručí vysoký engagament (zapojení) a firmy budou mít pocit, jak skvěle to funguje.