Elektronické dokumenty, faktury atd. jsou skvělá věc!! Problém s archivací? Pokud máte vytvořený nějaký archivační systém, tak žádný není - najděte si googlem "archivace dat" a opravdu není problém s archivací dat tak, aby vydržela desítky i více let...
A taky nezapomínejte, že se bavíme o FAKTURACH a ty nejsou potřeba nikdy archivovat více než 10 let (pak už nemůže žádný úžad provádět žádnou kontrolu, záruka na zboží/službu už dávno skončila - takže faktury starší maximálně 10ti let stejně každá firma DRAZE skartuje)
--
Elektronická archivace dokumentů má taky naprosto krásnou výhodu a tou je VYHLEDÁVÁNÍ a okamžitý přístup k nim!! Pracuji ve firmě, kde se každý den vystaví stovky faktur stovkám zákazníků - když pak někdo z nich chce reklamovat např. zařízení, které si u nás koupil - tak jen napíšu jeho výrobní číslo do systému a za 10 sekund mám fakturu! Pro zákazníky to děláme zdarma... Ale kdybychom měli archivovat klasické papírové faktury, kolik by asi zákazník musel zaplatit za dohledání rok a půl staré faktury někde v archivu, když by třeba ani přesně nevěděl den, kdy si zařízení koupil??! Vzhledem k tomu, že by to "zasekalo" jednoho člověka v archivu třeba i na celý den, tak by to rozhodně byla částka několika tisíc...