Naprosto souhlasím - cca před rokem jsem přešel k eBance (těsně přes sloučením s RB) právě z důvodu absolutní nespolehlivosti Servisu 24, a nezaznamenal jsem jediný výpadek.
RB stále má dva systémy, ale plánují to v dohledné době sloučit, což je pochopitelné. Nicméně slyšel jsem že to dostanou na starost Indové, a na základě vlastních zkušeností očekávám že to bude peklo :-(
Co to ma pod kridly zlutobanka, jde to od 10-ti k nule, v ekontu se napr. dlouhodobe nezobrazuji existujici uverove smlouvy (uzavrene za zlutobanky, ty z dob ebanky tam jsou). Dale se napr. nabizi uvery, ktere ale nejsou realne.
Naprosty souhlas, je to sileny, co ted predvadi. Od prevzeti ebanky, jsou zde jen problemy. Nevim co presne za odstavkou stoji, ale je to moc. Jiz jsem na ceste od zlutaku. Je to katastrofa. Na to, ze ekonto ma fungovat on-line, jiz se mi nekolikrat stalo, ze prevody v ramci banky trvaly i 12h. Dekuji takovou banku nechci. Za 10 let co jsem byl vice mene spokojenym klientem, jsem ted maximalne nespokojeny a bohuzel jsem donucen jit jinam, i kdyz mi nikdo nenabidne adekvatni nahradu.
Jó chlapče připisovat tvoje peníze, to se o víkendech a svátcích nedělá. Není přece bankovní den. Ovšem splátky a úroky to si vezmeme bez problémů. Svátek nesvátek.
Je úterý 29.9.2009 a stále nelze odesílat dávky Ekomunikátorem. Přes den na klientské lince říkali, že jde o plošný problém, který bude do večera vyřešený. Na homepage rb.cz zase lžou, že od 7:00 je vše funkční. Hlavně neříct pravdu o tom, že se jim něco nepovedlo - o to přece jde :-(((
jde o to že to opravdu není problém banky, ale O2... kde mají problémy s novým systémem který docela často padá a navíc o tom ani neřikají, takže ten kdo to tutlá je O2...
Mám e-Konto jen pár týdnů. Po odstávce v září je to už podruhé, kdy nešel odeslat autentizační kód na můj telefon (mám mobilní klíč), který provozuje O2. Na helpline O2 mi řekli, že to je záležitost RB, na helpline RB mi řekli, že to O2 řeší už od dvou hodin ráno a teď je 8:40 :(
Do bankovnictví e-Konta jsem "lezl" od září všehovšudy 5-10x a z toho 2x jsem objevil zmíněnou hlášku "Je nám líto, ale mobilní operátor O2 řeší potíže s doručováním SMS."
Zvažoval jsem eMBank, ale kvůli jejich nesolidnosti (nedodali ani na několikátou výzvu smluvní podmínky a ceník ke smlouvě) jsem smlouvu neuzavřel. Teď si říkám, jestli jsem to přece jen neměl udělat.
Výpadky ekonta mají poslední dobou na denním pořádku. To že se klient přihlásí a vidí den starý výpis tvářící se jako dnešní už úplně normální a pak najednou se všechny pohyby objeví. Zlatá eBanka.
RB ma zatim dve inet bankovnictvi. To sve vlastni a dale od eBanky. A v tom je pak zmatek. Ale asi myslis to co ma RB odjakziva - ano, s tim jsou problemy. Ale bankovnictvi od eBanky je i ted v pohode, obcas se stane ze neprijde SMS kod....
tento "výpadek" je roky plánovaná a odkládaná technologická akce, která zanedbávané technické infrastruktuře eKonta (rozuměj bývalého systému eB) umožní ješte chvíli přežívat, než bude plánovaně vytlačen jsvým nástupcem kutěným v Indii. Tato konkrétní akce by měla být pro klienty opravdu ve svém důsledku pozitivem. Není třeba hartusit. Pokud vše dopadne dobře, jistě se internetem roznese velké plácání po játrech a ramenou z velkého "žlutého" domu na Pankráci. V opačném případě se pro klienty nezmění nic a bude se dělat, že se nechumelilo :))) Aby nebylo vše růžové - negativní dopady jiných akcí na sebe nenechají dlouh čekat.