Hlavní navigace

Edwards přejmenován na bbKontext

3. 2. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

1. února byl přejmenován český systém kontextové reklamy Edwards na bbKontext. Společnost Internet Billboard s.r.o. se tak chce vyvarovat podobnosti s Google AdWords. Byly sice představeny některé nové funkce a zjednodušeno uživatelské rozhraní, ale většímu rozšíření stále brání nutnost registrace do výměnné sítě BillBoard.cz. Za odkliknutí textové reklamy se tedy provozovatelům serverů neplatí, ale započítávají se jim pouze kredity.

1. února byl přejmenován český systém kontextové reklamy Edwards na bbKontext. Společnost Internet Billboard s.r.o. se tak chce vyvarovat podobnosti s Google AdWords. Byly sice představeny některé nové funkce a zjednodušeno uživatelské rozhraní, ale většímu rozšíření stále brání nutnost registrace do výměnné sítě BillBoard.cz. Za odkliknutí textové reklamy se tedy provozovatelům serverů neplatí, ale započítávají se jim pouze kredity.

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).