EA přesunuje reklamní rozpočet z televize a tisku více na Facebook

20. 8. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

2.75 milionu dolarů vynaložených na facebookovou kampaň propagující po dobu sedmi měsíců prodej Battlefield 3 má lepší výsledky, než klasická inzerce. Podle EA dokonce 4.4 krát lepší. Na konci této kampaně se prodalo 201 tisíc kusů hry a kampaň během jediného týdne (při uvedení hry na trh) zaznamenala 800 tisíc lidí na Facebooku účastnících se komunikace značky.

2.75 milionu dolarů vynaložených na facebookovou kampaň propagující po dobu sedmi měsíců prodej Battlefield 3 má lepší výsledky, než klasická inzerce. Podle EA dokonce 4.4 krát lepší. Na konci této kampaně se prodalo 201 tisíc kusů hry a kampaň během jediného týdne (při uvedení hry na trh) zaznamenala 800 tisíc lidí na Facebooku účastnících se komunikace značky.

Battlefield 3 na Facebooku EA propagovala exklusivním obsahem a využila i možností placené inzerce. Během sedmi měsíců tak získala 1.5 milionu nových fanoušků. Battlefield má na Facebooku 3.7 milionu fanoušků a aktuálních 83 575 „talking about“, výsledná 2.2% jsou skutečně dobrý výsledek.

Zdroj: EA Shifts TV and Print Budget to Facebook

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).