DVTV na Startovači vybrala přes 2 miliony Kč, rekord zatím nepokořila

28. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Z crowdfundingové kampaně internetové televize DVTV zbývají poslední necelé dva dny. Na začátku jí stejná doba stačila k vybrání 750 tisíc.

Necelé dva dny před koncem crowdfundingové kampaně na serveru Startovač překonala internetová televize DVTV hranici 2 milionů Kč. Pokořila tak další z milníků, které si pro výběr peněz od fanoušků předsevzala.

Podle slibu na webu by tak redakce měla začít vydávat internetový magazín DVTVinterview, ve kterém nabídne textové přepisy některých rozhovorů. Kromě toho chystá podcasty, natáčení v regionech či rozšíření redakčního týmu o nové posily, které pomohou s vypracováním podkladů.

DVTV spustila crowdfundingovou kampaň v neděli 31. května večer. Prvním milníkem bylo 750 tisíc Kč, což redakce stihla vybrat za necelé dva dny.

Internetovou televizi provozuje firma Online Partners, kterou spoluvlastní moderátoři Daniela Drtinová a Martin Veselovský a editoři Jan Ouředník a Jan Rozkošný. Firma dodává za paušální poplatek videoobsah vydavatelství Economia. To investovalo do startu projektu a teď inkasuje příjmy z reklamy zobrazované u videí.

DVTV chce vybrané peníze použít zejména na další rozvoj a rozšíření svých služeb. "Dnes máme na rešerše jednoho člověka, a to se v podstatě nedá zvládat,“ řekl už dříve Lupě Veselovský.

Crowdfundingovými rekordy na českém internetu jsou zatím kampaně na výpravu trabanty napříč Tichomořím, na kterou cestovatel Dan Pribáň vybral přes 2,8 milionu Kč. Druhým nejúspěšnějším projektem bylo oživení kulturního prostoru Jatka78, na který fanoušci poslali 2,4 milionu.

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).