“Ženy, kterým bylo čtyřicet, vědí, co od života chtějí. Jenom neměly web, který by jim rozuměl. A to se nyní mění.” Těmito slovy uvádí tisková zpráva vydavatelství Sanoma Media novou podobu webových stránek časopisu Vlasta.
Segment magazínů pro ženy je inzertně zajímavý, a tak se Vlasta bude přetahovat o čtenáře, čtenářky i o peníze inzerentů například s (řazeno podle aktuální návštěvnosti): prozeny.cz, novinky.cz/zena, ona.idnes.cz, zena.centrum.cz, prozeny.blesk.cz, bety.cz, omlazeni.cz, doma.cz, kafe.cz, dama.cz, jenprozeny.cz, chytrazena.cz, zena-in.cz, elle.cz, femina.cz, babinet.cz, zeny.cz, vlasy-in.cz, prekvapeni.cz, womenzone.cz, zenax.cz, stastnezeny.cz, marianne.cz, zeny.tiscali.cz, jenprokrasu.cz, svatba.cz, dokonalazena.cz, zenaazivot.cz a marieclaire.cz.
„Bude úplně jiná než běžné ženské weby. Zaměří se na čtyřicátnice. Tedy ženy, které si ve svém životě znovu přidělily hlavní roli,“ charakterizuje Vlastu vedoucí projektu Jiřina Köppelová.
Vlasta.cz bude mít samostatnou, na tištěném týdeníku VLASTA nezávislou redakci. “Naše redaktorky velmi dobře chápou svět čtyřicátnic, protože jsou samy ve věku čtenářek,” chlubí se vydavatelství.
„Vlasta.cz je pro všechny ženy, které vědí, že už se nemusí podřizovat ostatním, otrocky následovat módní trendy, pobíhat kolem malých dětí a dělat jim taxikáře,“ doplňuje editorka webu Lenka Jindrlová.
Web chce vedle článků nabízet hry, testy a kvízy, videonávody či grafické průvodce. Vlasta chce také rozjet vlastní stránku na Facebooku.