Sesterský server Lupa.cz přináší ve své dnešní glose zamyšlení nad tím, co dluží české televize Internetu a na tuto otázku si odpovídá, že hodně. Autorem textu je Květoš Vícha, původně kameraman a zpravodaj České televize, který pracoval také pro Zeit im Bild nebo ORF 2. Podle něj televize tím, že odkazují na své portály, vytváří nerovné podmínky na podnikatelském trhu s médií. Jde o prezentaci reklamy sice ve prospěch vlastního webu, avšak na jiném médiu,
konstatuje Vícha.
Bývalému kameramanovi a zpravodaji se nelíbí především způsob, jakým naše vizuální média s propagací zacházejí. Jako příklad uvádí např. portály zahraničních stanic, které podle něj dokážou na sebe upoutat nevtíravě. „ení to vytváření nerovných podmínek v ekonomické soutěži podnikatelských subjektů?,
pokládá si Vícha otázku. Televize by tedy měly přinášet jakousi protislužbu, kterou by mohlo být např. vzdělávání v počítačové gramotnosti. Dnešní text na Lupě je ale opravdu pouze glosou, a tak je ho třeba i brát.