Diváci sledují televizi v prime-time téměř 90 minut denně

16. 9. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
16. 9. 2009

Agentura Mediaresearch zveřejnila výsledky chování diváků ve vztahu k sledování televize. Průzkum, který vychází z hodnot elektronického měření sledovanosti ukazuje, že průměrný český divák věnuje skoro hodinu a půl svého večerního času (v době od 19:00 do 23:00, kdy je takzvaný televizní prime time) sledování televize. Jedná se o diváckou kategorii 15+.

Průzkum ukázal, že průměrně jsme letos strávili každý večer mezi 19 a 23 hodinou s televizí téměř 85 a půl minuty. Celkem tedy průměrný televizní divák sledoval za prvních osm měsíců roku v tomto večerním čase 20 752 televizních minut, což je 342,9 hodiny nebo také 14,3 dne.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Celkově lze v období leden – srpen v týdnu najít tři večery, kdy televizi patří o něco více času než v jiné dny. Kromě neděle, kdy u obrazovek trávíme večer v průměru 89,8 minuty, jsou zatím televizně nejúspěšnějšími dny úterky s 88,7 a čtvrtky 87 minutami strávenými u televizorů. V tom čase běží nejpopulárnější seriály Ordinace v růžové zahradě a Velmi křehké vztahy. Nejméně času trávíme večer u televizních obrazovek naopak v pátek, kdy televizi v průměru sledujeme o devět minut méně než v nejúspěšnější neděli.

Informace z průzkumu redakci Digizone.cz poskytla ředitelka PR a marketingu společnosti Mediaresearch Irena Wintrová.

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).