Normální divák má další důvod proč tuto službu ignorovat a sehnat si pirátskou verzi bez reklam. Nebo si ten film stáhnout a reklamy vystříhat.
Jsem zvědav, kdy někoho z těch géniů napadne dávat do místností s televizí nějaké zábrany, které by zajišťovaly, že diváci na dobu reklam od televize neodejdou, nebo alespoň zablokují na tv přijímači přepínání kanálů.
Nebylo by od veci ,aby rada pro TV vysilani zavedla jasna pravidla. Napr. U poradu kratsich nez 80 minut povolit jen jeden reklamni blok v delce 10 minut. U poradu delsich nez 100 minut dva reklani bloky, atd. Sledovat film, kde jsou 5x desetiminutove reklamy je o hovne. Mne nezajima, kde televizni stanice berou na svuj provoz penize, zrovna tak ,jako je nezajima, kde bere penize obcan na zakoupeni televizoru ke sledovani tech sracek co tam davaj.
Přiznám se, že na mě má reklama zásadní dopad, kdy se mi zrychlí pulz i tlak a celkově se naseru. Reklamu všude blokuju (tento server není výjimkou), youtube bez reklam, mobil taktéž bez reklam a filmy si raději stáhnu - nechci být obtěžovaný reklamou např. o vaginální mykóze, apod. Rozhodně jsem ten typ člověka, který si nenechá tlačit něco do hlavy, co nechce. Reklamu ve všeobecnosti nenávidím.
Prima a Nova je odpad o tom žádná, ( Barrandov vůbec nesleduji) ,ale člověk na to stejně koukne, když na ČT se zrovna nic nenajde, většina TV stejně jede jen na reprízy. Nemluvím o tzv. prázdninovém programu , který začíná už v půlce června a konči na konci prázdnin, ale k věci je hrozné se dívat na nějaký filmi s dlouho stopáží a začátkem okolo 22,oo hod. , který díky reklamě končí po jedné ráno, prostě super. Ještě větším expertem je TV Joj, to je tok reklamy přerušovaný filmem.
Většina lidí si cení svého času trochu více než aby ho zdarma poskytovali jiným k jejich ziskům. Proto televizi jinak než ze záznamu nesleduji. Proč bych měl trávit svůj čas nejen nerelevantní reklamou ale hlavně dokolečka omílaným stupidním selfpromem televizí.
To si radši zaplatím Netflix a koukám na co chci, kdy chci a jak chci. (tedy v tomto případě pořád ještě přes zahraniční VPN, jelikož česká nabídka Netflixu je slabší).
Nenažraná skupina Nova.
Kdybych se díval jen na DVB-T "zdarma", neřeknu ani popel, živí je reklama.
Mne zajímá sport. Např. u hokeje jsou reklamní přestávky. Po dobu reklamy se nehraje.
Já ale také sleduji motorsport, kvůli kterému jsem si pořídil placenou službu od UPC - základní nabídka (stejné programy jako v DVB-T) + jsem si připlatil za balíček Sport.
Ve Formuli 1 je reklama vyřešena rozdělením obrazu, vlevo nahoře je okno s probíhajícím závodem.
V motoGP během závodu spustí reklamní blok + upoutávky, takže mnoho důležitých pasáží ze závodu nevidíme, a to mně nadzvedne. Na začátku reklam okamžitě vypínám zvuk, protože odmítám poslouchat radostné řvaní dělníka od soustruhu, kterému skončila pracovní doba. Reklamní blok končí stejným řvaním a šíleným výrazem přes celou obrazovku, tohoto člověka.
Proč, když si zaplatím nějakou službu se musím dívat ještě na reklamu během které nevidím část placeného programu?
Vzorek čtenářů Lupy je naprosto nereprezentativní. Tady každý nemá televizi, když jí má, tak jí nesleduje, když sleduje tak jen Netflix nebo filmy z NASu. Případně kdo TV má, tak uvažuje o jejím vyhození a s přechodem na DVB-T2 tak podle nich určitě učiní i spousta obyčejných lidí.
A realita? TV podle průzkumů je sledována stále více. BFU přijde domu, vykydne se k televizi a reklamy přetrpí. Jak je jednoduché blokovat reklamy v PC, nebo alespoň většinu a stejně když dojdu k BFU, používá IE, na načtení stránky čeká věčnost a text hledá mezi tím blikajícím nesmyslem, kterým má zaplácnutou skoro celou plochu. O blokování slyšel, ale co, už si zvykl.
Já si myslím, že Nova moc dobře ví, jaký shit vysílá a že typ lidí, co na to dobrovolně kouká, ty nepřeskočitelné reklamy překousne a budou koukat dál.
Proboha, jak můžete žít bez toho, abyste řešil, zda vaše vaginální infekce je bakteriálního nebo virového původu? Nebo abyste věděl, že na vaše děti vyskakuje nějaký Jack Chlívák? Nebo zda chcete raději zuby bez kazu nebo hubu bez zubů?
Jo, reklamy jsou čím dál dementnější. Musí zaujmout. A čím jsou lidé otupělejší, tím blbější ta reklama musí být. Jenže pro televizi je to holt 95% jejich příjmů a tak musí jít inzerentům na ruku, mazat jim kolem huby med o tom, jak je to účinné, neustále předhazovat čísla o sledovanosti a děsit se, že některý z nich dostane rozum a změří si skutečnou efektivitu kampaně. Nezávidím jim to. Ale podporovat je v tom taky nebudu.
Dabing je mor z Vašeho pohledu a celá věc má více aspektů - jednak pořady bez dabingu mají v ČR celkem výrazně sníženou sledovanost (což bylo změřeno), dále práva na dabované pořady bez origo stopy stojí o něco míň (protože čeština funguje jako celkem spolehlivý region lock). Nicméně pokud se nemýlím, chystá se legislativa že bude povinnost při dabingu mít i origo zvukovou stopu.
V TV už dlouho není nic jiného ke sledování, než reprízy. Reklamy na mně nemají sebemenší účinek, většina z nich je jen otravná. Vzkazují TV Nova a Prima: proveďte jakýkoliv krok, kterým mě budete nutit reklamy sledovat a končím já se sledováním vašich kanálů, které už i tak zhlédnu jen velmi zřídka, protože můj čas je dost drahý na to, než abych ho trávil u hloupé TV.
koukám, že naprostá většina z vás sleduje TV "postaru". Je hezké, že jste si našli způsob, jak reklamy přestát, ale tahle reakce Novy je kvůli IP TV a to je vyšší level. Cca 15 let jsem jel na HTPC, dva tunery, jednou za 3 dny napráskat na EPG 20 pořadů do nahrávek a pak část z nich zpětně zhlídnout a reklamy přeskočit. Pohoda, i Nova byla spokojená :-) Teď mám 2 roky IPTV a je to stejné, akorát jsem mohl vypustit to programování záznamu, prostě mám "nahrané" týden zpět VŠE. A se mnou všichni SOUSEDÉ. A tohle už Nova nerozdýchala. No na jednu stranu ji chápu, ale nikdo, opravdu nikdo se v životě nechce vracet technologicky zpět. Zase budu hledat řešení, jak to obejít. I za cenu, že komerční stanice vyřadím ze seznamu. Zajímalo by mne, proč nenabídnou nějaký placený model ...
IPTV neumožní posun programu vpřed, OK, já nepotřebuji IPTV. Můžu si např. do televize zabudovat pevný disk a v rámci služby PVR (https://www.alza.cz/personal-video-recorder-(pvr)-art7160.htm) si budu moci posunovat program, kam chci. Jak tomuto bude chtít Nova zabránit? Že by se dohodla s výrobci televizí? OK, je to dost nereálné, ale budiž. Pak si koupím Set-Top Box z Číny, který jejich signál "teď běží reklama" bude zcela ignorovat.
Díky reklamě většinu pořadů nedokoukám a odcházím od tv úplně.Takže z pořadů se začátkem okolo 20:00 vidím okolo 30 minut.Pak se věnuji něčemu jinému (manželka, knihy, šachy, pivo atd.) Ono v hlavním vysílacím čase již nekolik let není o co stát, vysílá se v něm ten největší balast a nebudu čekat do 22:30 abych se po milióntý podíval na reprizu Rockyho.Kvalita rozlišení v dnešní době je fakt tragédie ani jedna komerční televize nenabízí ani jeden program v HD celoplošně.Naše komerční televize jsou 100 let za opicema.Na závěr poděkování komerčním televizím: díky tomu jaký jste udělali KÝČ z tv vysílání jsem přečetl celého Hrabala, Škvoreckého a další
Nedávno tady byl odhad že na západ od nás Netflix a podobné služby v roce 2020 začne ubírat diváky tv stanicím pokud Nova a Prima budou diváky obtěžovat ještě víc není důvod aby diváci u těchto stanic zůstávali
navíc tyto tv nenabízí nic co by nešlo sehnat jinde a bez reklam. Stanice se pustili do boje který nemohou vyhrát.
Chápu. Jen u sledování F1 by mi ty pauzy moc nevadily (dříve jsem to také sledoval, ale pak mě to přestalo bavit). Aspoň se na obrazovce při brejku něco děje. Pauza skončí a monoposty krouží po okruhu ve stejném pořadí a zas vyhraje ten co co byl první v zatáčce po startu a vyhrál i minule a předminule :D
Je jen otázka času, kdy reklamáři budou zkoušet prosadit zákon, že nesledování reklam je trestný čin a trest bude pokuta aspoň deset tisíc za každou neshlédnutou reklamu a padesát tisíc za každou minutu, kdy bude TV přijimač vypnutý. A Umělá inteligence plus chytré spotřebiče, napojené na net, zařídí, že nikdo se nebude moci vymlouvat, nebo pokuty zpchybňovat. Nekoukáš 24 hodin denně a sedm dní v týdnu - koukej platit a nemel. A i rakve budou muset mít vestavěnou malou TV, aby ani nebožtíci o nic nepřišli, pokutu za to, že nekoukají, budou platit pozůstalí. (devil)
Nejhorší je to pokrytectví Novy a Primy. Oni samozřejmě moc dobře vědí, že se diváci na reklamy nedívají ani při příjmu přes DVB-T(2) nebo DVB-S(2). Ale tam je jim to jedno, protože tam své peníze dostanou tak jako tak. Dokonce i když (peoplemetrový) divák použije timeshift nebo si film nahraje a pustí jindy, z pohledu měření to pořád vypadá, jako by reklamu sledoval. Takže vyhýbáním se reklamě divák "okrádá" (jejich terminologií) reklamku a zadavatele, ne provozovatele televize, takže Nově a Primě je to jedno. Ale jakmile by chtěl přetočit reklamu na IPTV, kde by se to promítlo do jejich příjmů, hned je oheň na střeše.
Ale nedělám si iluze, že je to jen Nova a Prima. Schválně: prskali by provozovatelé webů proti Adblocku stejně vehementně, kdyby fungoval výhradně v režimu, kdy by všechnu reklamu stáhnul a zajistil, že se započítá do všech statistik a monitoringu, ale jenom ji nezobrazil uživateli? Pokud by je k něčemu nedotlačili zadavatelé, byl by jim takový blocker úplně ukradený a nehnuli by proti němu prstem.
Je možné, že zanedbatelné procento klasických TV diváků je natolik zdatné, že neovládá nejen samotný cizí jazyk, ale i další typické společenské souvislosti, čili může mít ze sledování cizího filmu podobný zážitek, jako rodilí mluvčí a domorodci. Titulky někdy mohou části diváků, kteří jazyk 100 % neovládají, nebo nejsou schopni dobře vnímat všechna slova a třeba nářečí, napovědět a tím pochopit filmovou zápletku. Pro asi větší část TV diváků je dabing záchranou a když je dobře udělaný, může být někdy výsledný divácký dojem lepší, než v předchozích variantách. A velká část diváků je jen prostě líná a nechce se zabývat přemýšlením, co v cizím jazyku slyší, nebo číst titulky. V zemích, kde mají zaveden jazykový zákon, je dabing přirozená cesta k tomu, vůbec pořad dostat k divákům.
Pamětník:
Kdyby byli svéprávní, věděli by, že stokrát nic umořilo osla a rozhodně by během jednoho pořadu neopakovali ten samý reklamní blok i pětkrát. A ekonomicky se chovající subjekt by za reklamu nevyhazovla tolik peněz, když mu musí být, pokud není na hlavu padlý, jasné, že většina konzumentů TV pořadů reklamu ,,šíleně miluje" Ostatně fakt, že 80% lidí si reklamu na počítačích nějakým způsobem blokuje, ( já sám ji mám zablokovanou natolik, že mám veškeré reklamy prosté i takové weby, jako zive, nebo novinky, o lupě ani nemluvě), také o čemsi svědčí.
uBlock (v defaultním nastavení) v kombinaci s Chrome vyhodí reklamu i z YT. Jediné, s čím si neporadí, jsou tzv. "cookie reklamy", např. zive.cz nebo mobilmania.cz apod., kde je nutné přímo v Chrome nastavit blokování cookie pro daný web (tedy za předpokladu, že člověk nemá potřebu se tam registrovat třeba do diskuze).
nene, to vyřeší povinná a zapnutá TV na záchodě a v kuchyni! :D
Mě by zajímalo, jestli sledují reklamy v televizi i lidé z vedení, co si stěžují, že lidé na reklamy nechtějí koukat a odchází nebo přeskakují.
A abych byl stylový, já televizi nemám a když se na ni dívám a jde večer nějaký film na Primě, tak když začne reklamní pásmo, je čas si dojít na večeři do restaurace a když se vrátíte, tak akorát včas, kdy reklamy skončí a začne pásmo jinglů a ukázek z jiných pořadů, co budou vysílat jindy.
par:
Pokud chtějí sledovanost limitně blízkou nule, tak ať si opravdu dělají, co chtějí. Jenže oni jsou tu kvůli nám a tudíž by měli, pokud nechtějí spáchat ekonomickou sebevraždu, brát aspoň minimální ohled na diváky. A divák nad nimi nakonec vždy zvítězí, protože ať udělají cokoli, nedokážou zabránit vypnutí proudu, de*ilgraf napájejícího, nebo vytažení anténního kabelu ze zásuvky
Nejdřív jsem se na televizi prostě díval. Když čím dál víc otravovaly v pořadech reklamy, tak jsem začal během reklamních bloků přepínat na jiné kanály. Když se vysílatelé dohodli že budou dávat reklamy ve stejných časech, začal jsem si pořady nahrávat a reklamy jsem přeskakoval během sledování těch nahrávek. Nakonec jsem usoudil že ani na jedné televizi nedávají kromě těch reklam nic na co by se bylo možné dívat a tak jsem jednoho dne z televizního přijímače odpojil anténu a od té doby přístroj používám pouze jako velký monitor ke hraní her na PS4. Jenom je škoda že musím podle vyšinutého zákona platit i tak televizní daně !
Asi pred 10-timi rokmi sme doma zrusili TV a doteraz to nikomu nejako nechýba. Informácie úmerné strednej hodnote normálneho rozdelenia (čo kedy kde ktorá pipina drístla, kto koho tr**ka, výplody priblblých vypatlaných politikov, stupídne filmy z popolnice, reklamy nedosahujúce ani úroveň hajzlového dekla a pod.) nám určite nechýbajú. Z pozorovania našeho je nám navyše zrejmé, že dlhodobé sledovanie TV škodí zdraviu - nie nejakým (rengenovým) žiarením, ako kedysi, ale obsahom ...
Náhodou fajn nápad - když vysílací společnost bude k streamu přidávat informaci že beží reklama. Tomu se (zejména Nova) dlouhá léta bránily, už od analogových dob. A řešilo se to složitě nástroji, které hlídají přítomnost loga stanice v obrazu a podobně.
Jistě nebude trvat dlouho a najde se technické řešení jak tuhle informaci naopak využít k přeskočení reklamy.
Pokud podobný záměr opravdu projde, tak můžeme očekavat, že za pár let nás Nova a Prima budou obojkem hlídat, abychom při reklamě nevstali a nešli dělat něco užitečnějšího než koukat na reklamu... kdyby ten program aspoň stál za to
něco podobněho bych čekal ale spíš od zoufale TV Barrandov, uplně nechápu proč k něčemu takovému Nova a Prima přistoupila, musí být opravdu v rozkladu, jak je veřejným tajemstvím...
filbar:
Je jen otázka času, kdy se ti Pepkové Vyskočové domluví a začnou vysílat reklamy ve stejný čas a všude. A čím více Smart bednu budeš vlastnit, tím obtížnější bude ten sajrajt ignorovat. A z čeho chtějí komerční stanice vegetovat, je mi zcela u zadku; já na ty hňupoviny prostě koukat nebudu a basta fidli!
Jsem asi náročný divák, ale poslední dobou si z více než 26 volně dostupných televizních stanic nedokážu pořádně vybrat :(.
Často nám televizní stanice přinášejí filmy nebo seriály které už bohužel známe. Můj oblíbený sci-fi seriál Smallville bych chtěl vidět, ale žádná televize ho už dlouhodobě nevysílala. Také bych uvítal poslední série seriálu Kobra 11.
Reklamu jsem také nepochopil jeden mobilních operátorů na sebe neuvedl ani webovku, ani telefon a reklamu z obchodu pro kutily hobby taky nechápu. Jinak je dokonce i televizní stanice které je nudná sama o sobě a vynechávám ji.
Nemám 10 let klasickou TV ani S-T-B, mám postarší počítač desktop HP s Win7x64, u něj dva LCD displeje a v USB s dvěma DVB-T tunerama (nojo, budu muset pro T2 koupit nový a i anténu s filtrem 4G/5G) no a ten počítač úplně v pohodě zvládá současně pořizovat záznam z obou těch tunerů (1x v PVR2 s obrazem a 1x v WinMediaCenter bez obrazu), přičemž jeden z těch zánamů si můžu rovnou i pustit ve VLC a ještě k tomu bojovat v tancích ve Steam verzi WorldOfTanks Blitz, to všechno ten 10 let starej komp dokáže...
Vlastně si všechno, na co chci opravdu koukat, programuju pro nahrávání a pouštím si to v jiným čase, někdy třeba i jen s 20minutovým zpožděním právě proto, abych mohl přeskočit ty mozkovymývací bloky.
Často taky mívám k brouzdání internetem či hraní puštěnej kanál Zoom jako kulisu, spíš poslouchám komentáře a obraz vnímám jen periferně, ale když tam jsou reklamy (a docela často, to vypadá, že víc než 12 minut v hodině), je čas na něco z následujících: WC, kafe, gáblík, cigárko v okně nebo na balkoně...
Taky jsem zarytej odpůrce reklam, považuju je za naprostou zbytečnost a už vůbec nechápu ty IQtykve, co jim na to skáčou a kupujou jenom to, na co viděli reklamu...
Dlouhý roky jsem ve FF používal ABP (AdBlockPlus s ElementHiddingHelperem) a filtroval jsem s tím 99% balastu včetně vsuvek ve videích.
S nástupem náhodně generovanejch url pro balast vyvstal ale s blokací problém, navíc jsem asi před rokem přešel i k uBlock origin a zatím ho nechápu na 100% (chybí mi k tomu českej manuál s podrobným popisem všech funkcí, voleb a možností).
JAK máš vyřešený YT zcela bez reklam??? Dají se nějak "vypnout" i prvky načítaný přes náhodný sekvence v url???
Jako ze krome CT uz v TV nic dalsiho neni? :) Ja mam na TV cas cca 15 minut obden, pozde vecer po ulozeni deti a vecerni meditaci a to vetsinou automaticky zamirim na Viasat History nebo Nature, proste neco prijemne infotaimentoveho. Predstava, ze bych si na noc zaplevelil mysl nejakymi zhuverilymi obrazy, co bezi na Nove (at uz serialy nebo reklama) je pro mne uplne vzdalena. Ostatne jak se ted divam, mame Novu, Primu a dalsi fast foodove kanaly az nekde za 123. pozici v seznamu programu :)
NJN, proto platim Tv poplatky jako prispevek Ceske Televizi, ale vlastni zarizeni slouzi jen jako monitor ke kteremu nevede ani antrni signal. Jen je pod ni krabicka s KODI. Chtel jsem v nem zprovoznit nejaky plugin na IP Tv, ale jak to ctu tak situace kvuli ktere jsem odpoji antenu se vraci i sem. Proti reklame jako takove nemam nic, chapu ze televize je z nich place. S delsim blokem pred hlavnim filmem dne, s dvema prerusenima behem nej, kdy si pri poslouchani reklamy zajdu pro jidlo ci piti to je Ok. Ale jak to je ted ze na 20 minut serialu jsou pred a za nim 10 minut bloky reklam me dohnalo ke kodi a velkym diskum.
Představa, že neanglofoních zemích má většina obyvatelstva perfektní znalost angličtiny a dalších jazyků asi není úplně pravdivá. Zkoušel jste to třeba ve Francii? Ano, evropští studenti univerzit většinou ovládají angličtinu, také ti ze zbytku světa. Zbytek obyvatel obecně už na tom tak dobře není. Ani v sousedním Německu. Taky proč by se učili cizí jazyky, když se doma i na cestách domluví německy. Aby prosperoval personál v obchodě, restauraci, na pumpě, potřebné základy hlavních jazyků musí zvládnout, chtě nechtě.
Kdo se chce opravdu prosadit na pracovním trhu, udělá pro to všechno, včetně zvládnutí cizího jazyka. Tomu větším zbytku je za těžké se za prací, i v rámci domoviny, třeba i jen se stěhovat.
Když se ti tyto "reklamy" líbí tak si je pusť během TV vysílání z PC a přidej na zvuku, ať nepřijdeš o kvalitní zážitek:
https://www.youtube.com/watch?v=Jy2MJEPsMYo
https://www.youtube.com/watch?v=-zyzQoOCxpE
Běží to už druhým rokem vždy na začátku a ukončení reklam. Preventivní vypínání zvuku je v tomto případě nezbytné.
Na Nově koukám jen občas na zprávy, vložený reklamní blok řeším vypnutím zvuku a odchodem od obrazovky, jinak mne zajímají jen pořady o přírodě na ČT 2 a Prima Zoom. Naštěstí se na těchto dvou kanálech reklamní vložky (zatím), časově nekryjí. A když je nouze nejvyšší tak občas Kino Svět; když se chci pobavit, tak TV Barrandov a Soukupoviny.
Tohle nikoho nemusí napadat. Už je to dokonce i patentované https://www.theguardian.com/commentisfree/2013/may/30/xbox-one-watching-ads-microsoft
Bez přezdívky:
Obsah neznám. Stačí mi, že bezpečně vím, že jde o bohapusté nesmyslné slátaniny, takže blokuji preventivně. Jak v počítači, (tvrdě a vše, pokud se na některém webu setkám s žádostí o vypnutí blokování, odejdu a už nikdy se nevrátím), v TV přepnu kanál, nebo si pustím DVD, či TV rovnou vypnu a jdu se zabývat nějakou užitečnější činností. Jsem svéprávný, když něco potřebuji, seženu si to sám vlastním úsilím, (v 99,9% případů kvalitnější a levnější, než to, co se v reklamách inzeruje), a nikdo mi nemusí říkat, že bez toho, či onoho nesmyslu nedokážu přežít. Takovéto informace pro mne mají nulovou hodnotu a tudíž nepovažuji za nutné, je, byť i jen okrajově, konzumovat.
Petr:
Reklamy zneškodňuji jednoduše, vypnutím zvuku a přechodem na jiný kanál, i když najít v ,,reklamním čase" kanál bez reklam a vysílající stravitelný obsah je čím dál tím větší problém. Naštěstí mám ,,b*bou " televizi, která umožňuje zvuk vypnout kdykoli a když to ani na ní časem nepůjde, je tu ještě jedna možnost a sice ,,chytrá" prodlužovačka, která bude umět vypnout proud do deb*lbedny a tím ji spolehlivě umlčet i kdyby se reklamáři rozkrájeli.
jedu na FF ESR, v mým kompu byl chrome vždycky ten nejpomalejší prohlížeč (athlon64x2 6000+)
cookie nezakazuju, právě kvůli uloženejm loginům k diskusím, většinou mě to "samopřihlašuje", čas od času se musím přihlásit růčo...
ten uBlock víceméně v defaultu byl, jen jsem si zapnul některý další "cizí filtry" a ručně přidával prvky na blacklist a taky některý domény mám na whitelistu, i YT bylo dřív bez reklam, ale teď v tom otravujou asi od jara, prostě nějaký 3 nebo 4 měsíce, kdy i v cca 20minutovým videu je v jeho průběžný lince 4-6 žlutejch úseček - reklam, ať už videovejch nebo jen dole vyskakovacích, překryvnejch
když si kliknu na ikonku uBlocku v liště, vyskočí jeho menší překryvný okno se seznamem napojenejch domén vlevo a u nich jdou přepínat stavy bílá-zelená-šedá-červená navíc ve dvou sloupcích
vydedukoval jsem, že levej sloupec je globální (ať vlezu kamkoli, všude mám červenou u gemius.pl :-D), pravej je buď na danej server nebo jen na danou stránku, to nevím přesně, ale v obou jde vynuceně povolovat (to bude ta zelená) a plně zakazovat (červená) přístup k dané doméně či typům skritpů, výchozí bílá bude pravděpodobně "povoleno-nezakázáno", ale štve mě, že nechápu, k čemu je ta šedá, někdy to nějak zafunguje, někdy vůbec, prostě nevím... takže tam dávám červenou k cizím evidentně reklamním či sledovacím doménám, zkouším blokaci skriptů, zkrátka navodit takovej stav, aby se co nejvíc skrylo ale přitom zůstala stránka funkční (a to není snadný...), aspoň, že se stav dá uložit, doufám k serveru stránky a ne jen ke konkrétní stránce...
A nehledě k tomu, že angličtina (zejména mluvená) je konglomerát jazyků a nářečí, které jsou si vzájemně vzdálenější než čeština se slovenštinou nebo polštinou.
Pusťte cizinci, který umí perfektně spisovnou češtinu, třeba dávný TV seriál podle Galušky (Slovácko a súdí aj nesúdí) a bude nahraný.
Jenom blbec by si platil nějakou televizní službu a nechtěl ji mít úplně bez reklamy. Proto si to přeci platíte. Pokud si platíte třeba za tu Novu, i když nechápu proč by tohle svinstvo měl někdo ještě platit, tak zkrátka televize musí dodávat svoje pořady BEZ VEŠKERÉHO REKLAMNÍHO SVINSTVA.
Reklama už po 10 minutách programu-na 12 ! produktů,jak jsem spočítal. To by nevydržel ani magor,protože po dalších cca 20-30 minutách je tam reklama zase.Film to lehce protáhne na 3 hod., což přitom že začíná např. ve 22.20 znamená přes půlnoc.Navíc repríza za reprízou,nedívatelné bez reklam,natož s nimi.
No, ten dozor se mi nejak nezda, kdo ["spolehlivy"] by jej mel delat? Dozorci roty byl z mancaftu a po vecerech na rote vetsinou velitele ci politruci nebyvali. Vsechny novejsi cs. TV umely standardne jak zapadni zvuk, tak i barvu (PAL). Starsi a dovozove ze SSSR jen vychodni zvuk a SECAM. Pro nepametniky - na zapade byl kmitocet zvuku posunuty o 5,5 MHz od kmitoctu obrazu, na vychode o 6,5 MHz. Do starych cs. TV se proto domontovavaly konvertory, exportni kousky jej mely jiz standardne.
zatim co pri pouziti HTPC nebyla moznost z vas vytriskat nejake prachy, pri pouziti IPTV to uz jde. IPTV poskytovatel to treba vyresi tak, ze vam zvysi cenu o 29,- Kc, ktere automaticky posune Nove nebo Prime aby nebylo treba resit blokovani posunu.
chtel bych vedet finalni cisla kolik TV reklamni duopol takhle shrabne ...
Taky mi reklamy moc nevadí, i když jsou fakt málo účinné,my doma vlastně ani nevnímáme co tam běží, účelně využijeme čas na toaletu,na poštu v počítači,na uvaření kávy a pod.Někdy je to i krátké,a nestačím poštu přečíst,a odpovědět.Nevim,od fakt mě to nevadí.Tel.zapiname v zimě asi okolo osmnácté hod.,v létě okolo dvacáté hod. Někdy podle pořadu to vlastně běží jen jako zvuková kulisa.Ono pořadu které nejsou opakování,nebo zajímavých zas tak moc neni
Ještě cca před rokem mi na vypnutí veškerýho balastu stačil AdBlockPlus s ElementHiddingHelper, bylo čistý i zive.cz, videa na idnesu i YT, omezil jsem jím i ten nekonečnej rejstřík "další články z internetu" na portálu seznam.cz.
Jenže ten ABP mi asi shazoval Firefox, nevím to jistě, ale prohlížeč velmi často padal při refreshích stránek, taky ABP přestával fungovat, když weby začaly s generováním náhodný sekvence znaků do url adres reklam (klikátkem jsem vyčistil stránku, ale po obnovení tam byly zas, ať jiný nebo stejný).
Přešel jsem na hodně chválenej uBlock origin, ale ten mi připadal ještě horší, skrývání prvků se do blacklistu zapisovalo pro tu konkrétní stránku a ne pro danou doménu serveru či vůbec obecně pro všechny. Čili místo 98% to odfiltrovalo sotva 40% statickýho balastu a 0% z videí. Pak jsem našel, že přepnout ho do modu "pro pokročilé", dává víc možností obecný blokace, obnovil jsem omezení nekonečnýho výpisu na portálu seznam.cz, ale pořád nevím, jak se zbavit balastu s náhodnejma url a nevím, jak zablokovat vsuvky ve videích na YT, jakýkoli další pokusy s filtracema vedou ke ztrátě videí a částí stránek se skutečným jejím obsahem. Nejsem sice programátor, ale v html kódu se vyznám, spíš mi chybí podrobnej českej manuál či popis toho uBlocku, kde by se vysvělovalo, co a jak se děje při přepínání jednotlivejch voleb u názvů domén (zelená = povolit, červená = zakázat, ale šedá = ???, či žádná volba bílá = ???)
Ale taková věc existuje. Jmenuje se AdNauseam. Dělá to,že všechnu reklamu stáhne,klikne na ní,ale ve skutečnosti nic nezobrazí. Totálně tím zmrší veškeré statistiky a především váš virtuální profil. Nedá se pak správně cílit. No a pokud jsem zaregistroval,dost to tu bandu reklamních šmejdů *ere :)
Faistauer:
Prosímtě, neřeš nepodstatné. Je úplně jedno, komu ty peníze jdou, podstatné je, že placením tohoto poplatku máš TV příjem legálně a co konkrétně chytáš už vůbec, aspoň z hlediska diváka, podstatné není. Pro mne je důležité, že to každý měsíc zaplatím a tudíž po mě nikdo nejde.
F1 jsem diky tv hovn... prestal sledovat uplne pred par lety, dve hodiny zavodu prerusovane trema bloky reklam, akorat v dobe, kdy se tam deje neco zajimave a priserny komentar diletantu. notne k tomu prispelo zhlednuti nekolika zaznamu zavodu vysilane BBC + dalsi britske komercni tv (nazev jsem zapomenl)
Panzer:
Nikdo není dokonalý, zejména ty ne. A občas prostě nestačíš příslušné tlačítko včas stisknout. Na Zoomu to teď řeší tak, že dají napřed jednu reklamu, pak ,,vložkový" obrázek, (raketoplán, plameňák, komando a p.) a až potom vlastní reklamní blok a stejně to dělají i na konci.
Tak tak, za program se platí. Buďto penězi, nebo osobními údaji (pro cílenou reklamu), nebo časem (sledováním reklamy). Chtít platit 2x za jednen program, bez toho, že by člověk znal jeho cenu a podíl, kolik dostane z kterýho způsobu, je minimálně nemorální.
A pokud jde o čas jako platidlo, to je omezený délkou dne i délkou života. Opravdu nevím, jestli stojí za pět hodin týdně vědět, jestli s vymyšlená doktorka vyspí s vymyšleným pacientem a jak na to bude reagovat vymyšlený ředitel vymyšlenýho špitálu, pokud se to provalí.
Kanály typu Nova či Prima jsem už dávno přestal sledovat z několika důvodů:
a) pořad nezačíná když má aneb plánované zpoždění na reklamy (místo 20:00 začátek v 20:12)
b) nekonečné a časté reklamy uprostřed pořadů
c) zoufalá kvalita nabízených pořadů
d) dabing
Nějakou tu reklamu snesu, ale čeho je moc, toho je příliš. Navíc hádám, že drtivá většina diváků reklamy opravdu nesleduje, přepíná kanál či jde na hajzlík apod. Otázkou je, jestli na tohle někdy vůbec přijdou zadavatelé reklamy - platí horentní sumy a nikdo se na to nedivá :-) A když už se někdo náhodou dívá, tak se stejně reklamou neřídí a vysoce jí ignoruje :-)
Díky přebujelému množství reklam jsem přestal sledovat TV, EPG (TV program) používám pouze jako informaci, který film nebo pořad si stáhnu a shlédnu, na PC používám veškeré adblockery zamezující veškeré reklamě, cizí telefonní čísla s různými nabídkami ze zásady nezvedám, reklamu ze schránky házím rovnou do koše a ignoruji veškeré reklamní plakáty jak na ulici tak v obchodě. Reklama v dnešní době již neslouží k tomu, k čemu byla určena, naopak je to násilné vymývání mozků a zkracuje drahocenný čas, který se dá využit daleko hodnotněji. Každý rozumný člověk si v dnešní době umí vyhledat to, co potřebuje a nepotřebuje k tomu tisíce "rádců" a dohazovačů. Svět bez reklamy = lepší svět :)
Máte pravdu. Začal jsem se učit Anglicky. Učil mě Arab. Vztekloun. Hodně jezdím po světě. Německo,Švýcarsko,Rakousko je jasné Němčina,Balkán - Moravské hantec. Maďarsko,Rumunsko,Bulharsko,země CCCP,Afganistán,irán,Čína,....Rusky. Sýrie asi taky.Izrael...Francie Německy.,Nigerie,... V Londýně asi 100 m od autobusu se nedomluví nikdo. Prostě ta Angličtina je ten nejblbější jazyk.
Nástup náhodně generovanejch adres to sice ztížil, ale neznemožnil.. Když se právě teď podívám na web zive.cz, je bez reklam a ještě očesanej o balast, o který nemám zájem.. Nevím proč bych měl nemít právo si výstup upravit na SVÉM prohlížeči. Považuji to za zlepšení User eXperience, což je dneska žádáno, ne? :-)
Můj seznam doplňků do chrome je následující: uBlock origin, Disable HTML5 Autoplay (pro YT a další je potřeba dodat pravidlo "youtube.com nothing"), Ghostery, HTTPS Everywhere, NoCoin a to nejlepší rozšíření "Stylus".
99% balastu ze všech webů už nevidím a doufám, že to tak zůstane.
Co se týče balastu z náhodně generovaných adres, stačí zablokovat rodičovský element reklamy co se nemění a je to.
Mam uplne stejny problémy. Motorsport je v TV opravdu malokdy a když uz je tak po prvních kolech zavodu daji reklamu na 10 minut, pak uz je pul zavodu pryc a nejvic se toho většinou deje na zacatku. Platim si Skylink prave kvůli sportu. Eurosport 1 je uz dnes jen o fotbale a golfu, ES2 tam se vratil alejspon nejaky motorsport. CTSport mají super motorsport blok Světa motoru prakticky bez reklam, palec nahoru. Jinak to je s motorsportem katastrofa :(
Je pochopitelné, že televize musí z něčeho žít. Toto rozhodnutí chápu. Co ale nechápu, že si TV NOVA a PRIMA vydupaly zpoplatnění zpětného přehrávání u všech IPTV platforem. Vlastně dostanou peníze z reklamy a ještě za to, že se na to musím koukat. Protože u zpětného přehrávání přepnout na jiný kanál asi nepůjde.
Mozna to je vedni obor, ale v realu se posle reklama na damske vlozky bez rozdilu vsem, komu se jen da dorucit.
Proste (neco jako) korupce mezi pracovniky zadavatele reklamy a firmami co reklamu pripravuji a vysilaji. Pro vedeni firmy se vykaze (pokud vubec neco) pocet lidi, co to videlo (pokud to jde behem jednoho poradu 10x tak destinasobek divaku) a vsici jsou spokojeni.
To je podobne jako (ne)cileni reklamy u googlu nebo FB - taky je kolem toho spousta hezkych teorii/kecu a v realu narveme reklamu kazdemu bez rozdilu.
Jde o čas vysílání a co se vysílá. Do dětských pořadů reklamy na dětské věci, do Ordinace a Ulice třeba reklamy zrovna na vložky s křidélky (Jauvajs - vložky z pravého bodláčí :-)) a do sportovního přenosu reklama na věci pro chlapy. A reklamy na různé přípravky Clavin atd. až po 22:00. Asi tak zhruba, obvykle z 90 % to tak je...
Naše dospělá část rodiny patří do skupiny, která když už někdy večer usedá k (IP)TV, tak zpravidla výrazně po začátku vysílání vybraného večerního pořadu a bez ohledu na to, zda stanice přerušuje pořad reklamou, či nikoli (vybereme si prostě pro nás zajímavý pořad). U reklamou až neúměrně prodlužovaných pořadů tyto jednoduše přeskakujeme a tím zkrátíme i dobu vyvalování se u TV - zbývá pak více času i na "užitečnější" aktivity. Naštěstí pro nás není TV středobodem domácnosti - děti TV již v podstatě vůbec nesledují - a pokud se některé skupiny rozhodnou ke kroku, kdy reklama bude "nepřeskočitelná" (na webu už je to poměrně častá skutečnost), což by pořad neúměrně protahovalo, jednoduše začneme přeskakovat každý takový kanál jako celek. Ostatně už nyní to u vybraných TV kanálů, kde se např. zařazuje reklama i do večerních zpráv, děláme a nijak nás to neochuzuje. A to, že je na takovém kanálu nějaká úžasná premiéra? Ta už byla o něco dřív jinde a nebo bude jinde o něco později...
Dobrý den. Reklamní bloky by měly oddělovat jednotlivá vysílání od sebe, nikoliv rozbíjet
napětkrát, našestkrát pořady. Pro nás, diváky, by bylo nejlepší, kdyby si jednotlivé tv stanice rezervovaly pro svou reklamu samostatnou vysílací smyčku, kde by reklama běžela od rána do večera a neobtěžovala během sledování jednotlivých pořadů. Kdo reklamními bloky nabízené služby či zboží potřebuje, našel by si je na reklamních kanálech (smyčkách).
Celé je to blbost proč chtějí zamezit pretáčení reklam u pořadu které nejednou živě. Nova tak Prima si nechávají tučně zaplatit za každý reklamní blok ale jen za ten co právě běží nikoliv za ten co je sledován zpětně. Celé by to chtělo trošku projít i právně protože tohle smrdí. Nová i Prima prostě chtějí více rejžovat za reklamní bloky a napadla je tahle geniální myšlenka. Velice by me zajimalo kdo bude tento technicky problem financovat nechal bych to zaplatit Novu i Primu a to taky pekne tučně.
S tím dozorem to asi bylo asi jak kde. My měli v Brně zablokovaný příjem rakouských tv kanálů a všechny bedny zaplombované, aby se vojáčci nehrabali vevnitř. Ale taky jsme byli prapor radiotechnického zabezpečení od PVO, takže blokování nějak nefungovalo :-) a přinejmenším část dozorčích praporu (to byli obvykle "furťáci" nižší hodnosti) se ráda přišla podívat i po večerce - noční služby byly dlouhé. A kontrolovali hlavně to, jestli máme pořádně zatažený rolety a z venku není puštěná tv vidět, aby do baráku zbytečně nepřilákala vyššího dévéťáka a nebyl prů..švih.
Pepe: No jasně, čím víc regulace, tím líp, že? Stát bude za chvíli i dávat pokyn, kdy se může jít člověk vytentovat a za porušení miliónové sankce. Je dobré si uvědomit, že sledování TV stanic, které obsahují reklamu, není povinné neboli komu se taková stanice nelíbí, není nic snadnějšího, než ji prostě nesledovat a má po starostech.
Sledování tv je záliba lidí kteří mají hodně času. Sledování reklam je to samé na druhou.
Moje statistika :
Počet hodin denně
Zprávy 0
Večerní pořady 0
Denní pořady 0
Reklamy 0
Nahrané pořady bez reklam 1
-> Lineární TV je mrtvá.
dále díky AdGuard na stroji + AdGuard DNS + AdBlock na routeru + uBlock/uMatrix/atd na strojích :
reklamy na pc 0
Reklamy na mobilu 0
Reklamy na TV 0
Reklamy na Twitter 0 (správný klient)
Reklamy na FB 0 (zrušené)
Reklamy na YouTube - tady to ještě není ono pac alt klienti stojí za prd
Tištěné reklamy - tady je jediná reálná šance něco zahlédnout
Já bych se NOVY velice umírněně zastal... U nás doma to vypadá tak, že se na klasickou TV občas díváme a postoj k reklamám je ve stylu "reklama je vítaný moment k vyřízení jiných věcí", já například běžně při reklamě sáhnu po počítači atd. Nicméně reklama běží a občas i nějakou sleduji, nevidím důvod to nějak popírat.
Problém řešený nyní televizemi ale je v tom, že pokud bych TV chytal jako IPTV a jednoduchou možnost posunu měl, tak ji asi využívat budu, výše popsané "využití reklamní pauzy" je spíš znouzectnost. A nemyslím si, že jsem nějak výraznou menšinou, tohle bude naopak způsob uvažování dost běžný.
Prostě lidi skutečně z TV reklam žádné velké hysterii nepropadají a nejsou důvodem k tomu, aby se na TV nedívali, na druhé straně je ale ani nijak nemilují a pokud se jich lze zbavit snadno, tak to udělají... Reakci ve stylu "ať se jich u IPTV nejde zbavit tak snadno" proto do jisté míry chápu, jde ale o způsob realizace, aby to nepřineslo nečekané problémy (některé jsou docela dobře popsány v článku).
A tam kde se titulky nedabují, má většina obyvatelstva perfektní znalost angličtiny a dalších jazyků. A tak se tam domluvíte v obchodě, v restaurace, na pumpě, na ulici, ... prostě všude. Ne jako u nás, kde v lepším případě umí alespoň mladí lidé ve velkých městech, kde jsou univerzity.
Otázka je, co je pro stát a obyvatele ve výsledku důležitější. Jestli schopnost se domluvit a zlepšít svou hodnotu na pracovním trhu, nebo větší pohodlnost při sledování televize a nemuset se učit nic.
Vlastní zkušenost - ve Francii se zhusta dabuje, a také je tam s domluvou jinak než francouzsky potíž. Takže Francie není úplně vhodný protipříklad. V Německu se také hodně dabuje.
Ale třeba v Nizozemsku a ve skandinávských zemích se téměř nedabuje. A anglicky se tam domluvíte víceméně s každým. Také se domnívám, že to není jen čistá korelace, ale je tam kauzální vztah.
ip:
Chytám DVB-T, protože za něj nic neplatím, stačí povinný koncesionářský poplatek! (Za to, co vysílají, by měli spíš platit oni mě, protože se na to, až na velmi vzácné výjimky koukat nedá). IPTV je placená služba, takže ji konzumovat nikdy nebudu, pokud se k ní nějak nedostanu zdarma a pokud jde o ty ,,nepřeskočitelné" reklamy, on se nějaký způsob, jak to nabourat, vždycky najde a nebude to dlouho trvat, protože na trhu se objeví poptávka po protiopatřeních a někdo si z těch protiopatření udělá dobrý byznys. Bude to fungovat stejně, jako blokování reklam na netu, v momentě, kdy jejich množství a technické parametry překročilo únosnou míru, objevily se blokovací SW a dnes není problém mít net zcela bez reklam.
Gogo:
Zatím mám od reklamy a sledování pokoj. (na mobilu použito www.nevolejte.cz a všem, kteří mne kontaktovali kvůli GDPR jsem nařídil, aby mé osobní údaje smazali). Ale pokud by se něco stalo a uBlock a Ghostery by přestali fungovat, tak si to nainstaluji; naštěstí mám net bez platby za množství dat. a i název tohoto SW je trefný, protože nausea je latinský výraz pro úporné zvracení.
V dnešní době je zcela běžný obchodní model vícezdrojového financování, kdy TV stanice mají příjem jak od abonenta, tak z reklamy. A je to zkrátka proto, že samotná reklama nestačí a stejně tak nestačí jenom platba od abonenta (ten by pak měl cenu někde na úrovni HBO, kdyby reklama zmizela).
Jinak v případě kabelovky UPC není cena za službu jenom o programu, ale také o dodávce signálu až pod nos.
na žádný TV zprávy nekoukám už od 1.1.2001, stejně jsou to všechno samý lži a manupulace jako dřív, kdy komunisti v lidech vypěstovali závislost na večerních TN... Ironman v tom pak od 1993 pokračoval a tenhle blbej nešvar přejala i generace našich dětí (bylo mi letos už 50 a vím o třicátnících, co přes den hltaj CT24 a večer po 19. skáčou mezi několika kanálama)
Dabing je mor. Především v dlouhodoném efektu.
Hezky to popisuje třeba tenhle tweet: https://twitter.com/cermak/status/1005029721783095296
Čumím na bednu:
Já na zprávy na Nově koukám, bez kyselých xichtů Kraďouska a zbytku Demagogického bloku bych se jen těžko obešel. (D:)
Ale jinak jsem na tom stejně, tištěná reklama - na schránce REKLAMY NE!, denní tisk veškerý žádný, včetně Metra, i když je zadarmo a v Arnice, nebo Roezlianě žádné reklamy nejsou. Na You Tube také žádné nevidím, Twitter, Facebook a další podobné spywary mi na počítač nesmí a státní vlajky podél silnic časem také zmizí.
Taky nechápu, co má kdo s reklamou za problém. Prostě si v průběhu reklamy skočím na WC, udělám kafé, přečtu poštu v emailu nebo na FB a neřeším to. Jinak je to celkem sranda číst, protože dle názorů lidí je přece Nova a Prima úplný odpad, který vlastně nikdo nesleduje - a najednou takový humbuk? :D