Multimediální projekt Pigy z portfolia mediálního domu Lagardère Active ČR připravuje další ročník rodinného eventu Pigyáda, který v loňském roce navštívilo více než sedmnáct tisíc lidí. Oproti loňskému roku se dokonce ztrojnásobil počet partnerů a zadavatelů reklamy. Do projektu se zapojily značky jako Mercedes, Lipánek, Království hraček Bambule a Sparkys, Mora, HyperOdvoz, CS Cargo, hřiště Piccolino nebo Tesco Mobile.
Další ročník rodinného festivalu Pigyáda bude ve znamení Roztančeného světa Pigy a proběhne o víkendu 20.–21. května v Parku Mirakulum v Milovicích. Kromě představení Jirky Hadaše a prasátka Pigy se mohou návštěvníci těšit i na Pigydance s Markem Dědíkem, na cvičení s Hankou Kynychovou, zumbování, orientální tance nebo koncert kapely Maxim Turbulenc.Pigyáda se stává rok od roku u inzerentů populárnější. Těch důvodů bude pravděpodobně několik. Jednak jim přinášíme ucelený projekt s jasně vyprofilovanou cílovou skupinou rodin s dětmi, ale současně jim nabízíme i implementaci jejich produktů a značek přímo do celkového marketingového konceptu,
uvedla Zdenka Chocholoušová, organizátorka akce a manažerka dětských produktů Lagardère Active ČR.
Při eventových aktivitách Lagardère Active ČR využívá synergie v rámci všech svých mediatypů, ať již jde o rádia Frekvence 1, Evropa 2, rádio ZET, Dance rádio, rádio Bonton, nebo o online produkty a aplikace. Naši partneři získají nejen prostor ve vysílání, na webu a sociálních sítích, ale rovněž mohou aktivně využít i promo v místě konání akce. Nenabízíme jim tak klasické mediální partnerství v podobě loga na plakátu, ale integrovanou marketingovou komunikaci propojenou s nějakým tématem. Letos je to tématika pohybu, tance a světa,
dodává Chocholoušová.