UVNITŘ NÁHLED Pokud máte iPhone, můžete si zadarmo z portálu AppStore stáhnout aplikaci, která vám umožní denně dostávat data o sledovanosti českých televizí. Vytvořila ji agentura At Media, která zastupuje 23 tematických televizí při prodeji reklamních časů (např. Óčko, National Geographic Channel, Disney Channel) a 13 z nich zapojila do elektronického měření sledovanosti.
ROZHOVOR: Peoplemetry malým televizím pomohly, říká šéf agentury At Media
iPhone aplikace At Media – Sledovanost nabízí uživatelům pravidelně aktualizovaná data o průměrném denním Share ve dvou cílových skupinách (15–54, 15+), vývoji Share v uplynulých 30ti dnech a podílu jednotlivých stanic At Media na jejím celkovém dosaženém Share. Součástí aplikace je také sekce novinek z nabídky At Media,
přiblížil Martin Roman z firmy At Media.
Ukázka denních peoplemetrových dat, zpřístupněných na iPhone (Foto: At Media)
Agentura vytvořila aplikaci ve spolupráci se společnostmi Inmite a AnFas, data dodává Asociace televizních organizací, pro kterou je zpracovává společnost Mediaresearch. At Media počítá s jejím vývojem i pro uživatele dalších platforem mobilních telefonů,
slibuje Roman.