David Duroň opět mění ve Vodafonu funkci, tentokrát je marketingovým ředitelem pro firemní zákazníky

8. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Český Vodafone má nového marketingového ředitele pro firemní zákazníky. Stal se jím David Duroň, který přechází z pozice ředitele prodeje pro firemní zákazníky. V nové funkci bude zodpovědný za kompletní marketingovou strategii a tvorbu nabídek pro firemní zákazníky. David Duroň pracuje pro Vodafone od roku 2007.

Český Vodafone má nového marketingového ředitele pro firemní zákazníky. Stal se jím David Duroň, který přechází z pozice ředitele prodeje pro firemní zákazníky. V nové funkci bude zodpovědný za kompletní marketingovou strategii a tvorbu nabídek pro firemní zákazníky. David Duroň pracuje pro Vodafone od roku 2007.

Na necelý rok si z České republiky odskočil do londýnské centrály, kde měl na starost internetové portály celé skupiny Vodafone. Do vlastni se vrátil letos v lednu, kdy zamířil právě do křesla ředitele prodeje pro firemní zákazníky. V minulosti působil v portálu Atlas.cz a u telekomunikačních operátorů Telefónica O2 (resp. Český Telecom) a GTS Novera. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).