DámeJídlo odpovídá na Ordr. Rozjíždí expresní rozvážky jídla

9. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Týden poté, co uLikeIT spustilo svou rozvážkovou službu Ordr, reaguje lídr trhu. Od pondělka začne testovat vlastní rychlé kurýry.

Z kuchyně na stole do dvaceti minut. Největší tuzemská rozvážková služba zatím cílí stejně jako Ordr na centrum Prahy. Během pracovních dnů mezi jedenáctou a druhou odpolední si budou moci hladoví zákazníci objednávat z hotovek denních nabídek restaurací ŠvejkBaterka. Cena za expresní dovážku by měla být 29 korun. 

„Zákazníci tak mají nejen možnost volby mezi podniky, ale především v denních nabídkách restaurací. Chceme vyhovět neustále se zvyšující poptávce po klasických obědech,“ říká Lukáš Uhl, který vystřídal Tomáše Čupra v čele DámeJídlo.cz

Stejně jako v případě tradičního rozvozu platí pravidlo, že po uplynutí 60 minut je jídlo z restaurací, které používají kurýry DámeJídlo, zdarma, si na sebe chce firma uplést bič i v tomto případě. „V pilotním programu DameJidlo.cz Expres garance vrácení peněz není, ovšem zvažujeme zavedení této garance pro následný ostrý provoz,“ dodává mediální zástupce firmy Jan Husták

MM 25 baliček

Konkurenční Ordr, za kterým stojí vývojářské studio uLikeIT, odstartoval na začátku prázdnin, počty objednávek se pohybují v řádu desítek. Desetiminutový limit na doručení se jim daří plnit. Stejně jako DámeJídlo funguje Ordr zatím pouze na Praze 1 s tím, že se rozvozy budou postupně rozšiřovat i do přilehlých čtvrtí. Na rozdíl od konkurence ale nabízí pouze jedno jídlo, a to jen v omezeném množství. 

Služba v podstatě propojuje dvě služby, pro které je partnerství výhodné. „Kurýři z Messenger a kuchařské Chefparade jsou od začátku motory dalšího vývoje. A ačkoliv je pro ně zajímavá, nikdy je nenapadlo podobnou aplikaci chtít,“ vysvětluje šéf pražského Ordr.cz Jakub Plas. Jídlo tak rozvážejí messengeři na speciálních nákladních kolech. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).