Před dvěma a půl rokem se Daily Variety, v té době jeden z největších magazínů věnujících se Hollywoodu, pokusilo o zpoplatnění. Aktuální změnou je konec zpoplatnění. A není příliš divu, podle komentářů médií se uzamčení obsahu projevilo hlavně tím, že čtenáři přešli ke konkurenci.
Na zpoplatnění Daily Variety tak nakonec získal hlavně Hollywood Reporter a samotné Daily Variety nakonec nedávno změnilo vlastníky – noví vlastníci jsou těmi, kdo ruší zpoplatnění. Jak (a zda vůbec) se jim podaří získat zpět 25 milionů dolarů (za tuto částku bylo Daily Variety prodáno) jasné není, ale v Hollywoodu je peněz stále dostatek.
Zábavné na tom všem je mimochodem i to, že když Daily Variety přecházelo na zpoplatněný model, tak se vydavatel vyjadřoval ve smyslu toho, že jim to umožní se nevěnovat drbům a senzacím. A sliboval, že „nové“ Variety bude seriózní – prostě žádné drby, polopravdy a anonymní výkřiky.