ČTÚ volá po etickém kodexu k reklamním kampaním operátorů

21. 10. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) by rád vytvořil etický kodex pro marketingové kampaně poskytovatelů při získávání nových zákazníků a uživatelů. Minulý týden se konala schůzka se zástupci Českého telekomunikačního úřadu a operátorů Telefónica O2, T-Mobile a Vodafone. Kodex by měl být jakousi nadstavbou zákona o elektronických komunikacích (článek 127/2005 Sb.) a na jeho tvorbě by se měli podílet jak operátoři, tak ČTÚ.

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) by rád vytvořil etický kodex pro marketingové kampaně poskytovatelů při získávání nových zákazníků a uživatelů. Minulý týden se konala schůzka se zástupci Českého telekomunikačního úřadu a operátorů Telefónica O2, T-Mobile a Vodafone. Kodex by měl být jakousi nadstavbou zákona o elektronických komunikacích (článek 127/2005 Sb.) a na jeho tvorbě by se měli podílet jak operátoři, tak ČTÚ.

Účastníci jednání se shodli na tom, že přijetí kodexu bude přínosem pro operátory i účastníky a vyjádřili vůli zahájit práce na jeho vypracování v rámci Asociace provozovatelů mobilních sítí (APMS) v součinnosti s Asociací provozovatelů veřejných telekomunikačních sítí (APVTS), uvádí ČTÚ v tiskové zprávě.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).