Česká televize přebrala po letech Nově mediální partnerství Febiofestu

24. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
24. 2. 2012

Hlavním mediálním partnerem letošního ročníku mezinárodního filmového festivalu Febiofest se po letech stane veřejnoprávní Česká televize. Partnerství přebírá po televizi Nova, která s Febiofestem zahájila úzkou spolupráci v době ředitelování Petra Dvořáka, dnešního šéfa ČT. Pořadatel Febiofestu, režisér a dokumentarista Fero Fenič, se tehdy ve zlém rozešel s generálním ředitelem ČT Jiřím Janečkem.

K TÉMATU: Televize Nova má být mediálním partnerem Febiofestu 2010

Jsme rádi, že ke všem významným českým filmovým festivalům, které ČT dlouhodobě podporuje, jsme opět po nějakém čase přidali také Febiofest. Věřím, že i letošní ročník bude stejně povedený a pro diváky atraktivní jako ty předchozí, komentoval dohodu s Feničem nynější ředitel ČT Dvořák. Febiofest jako festival, zaměřený na kvalitní nekomerční tvorbu ze všech koutů světa, považujeme v podstatě za veřejnou službu, takže za spojení s veřejnoprávní ČT jsme rádi – je nejlogičtější, dodal Fenič.

V době, kdy byla hlavním mediálním partnerem Febiofestu televize Nova, zapojila do spolupráce s pořadatelem festivalu i svůj filmový kanál Nova Cinema. Česká televize plánuje po dobu konání festivalu, od 22. do 31. března, vysílat každodenní Echo Febiofestu a o akci bude informovat i ve svých zpravodajských a kulturních pořadech. Po Praze se festival odehraje tradičně i Liberci, Hradci Králové, Pardubicích, Českých Budějovicích, Brně a Ostravě.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).