Zrušení reklamy ve vysílání programů ČT 1 a ČT 24 a naopak její zachování na stanicích ČT 2 a ČT 4 povede podle obchodního ředitele České televize Roberta Kvapila k přehodnocení dosavadního způsobu prodeje reklamních časů na Dvojce. Kvapil řekl agentuře ČTK, že Kavčí hory u ČT 2 zřejmě opustí dosavadní praxi prodeje reklamy podle dosažené sledovanosti u cílové skupiny diváků starších patnácti let, ale zaměří se užší cílové skupiny.
ROZHOVOR K TÉMATU: Zachování reklamy na ČT 2 je úlet, říká obchodní ředitel České televize
Budeme, tak jako se tomu dělo doposud i ve sponzorských nabídkách, přesně analyzovat jednotlivé pořady a bude se vyzdvihovat ta konkrétní cílová skupina, která je tam nejsilnější,
vysvětlil Kvapil. I tak by ale při prodeji reklamních časů na Dvojce neměla hrát prim dosažený sledovanost, ČT patrně vytvoří klasický blokový ceník. Reklamu tedy bude prodávat na časová pásma s pevným ceníkem, nezávislým na dosaženém počtu diváků.
Reklama na programech ČT 1 a ČT 4, stejně jako na internetových stránkách ČT, by měla skončit letos 11. listopadu. Výnosy z prodeje reklamních časů na ČT 2 od tohoto data půjdou do Fondu kultury spravovaného ministerstvem kultury.