Poměrně ještě nezajímavá čísla z týdne, kdy Prima ani Nova pořádně nerozjely své seriály. To, že se už od první lednového týdne premiérová ČT1 dostala před stále v lednu reprízovou Primu jen o půl procenta dává tušit, jak budou rozloženy karty během jara. Jinak jsem rád za to, že je Cool už pravidelně po celý den i v prime timu u 15-54 čtyřkou na trhu. A zajímavé je také sledovat podvečerní čas u dětí 4-14, kde se daří Barrandovu, Coolu a samozřejmě Nově, zatímco ČT2 s Kavčím hnízdem má necelá 4%. Barrandovu už asi definitivně spadl kámen ze srdce, protože to jejich animované pásmo zůstává ze strany ČT neohroženo.
No je pravda, že Barrandov vysílá převážně moderní seriály, které dnešní děti zajímají, narozdíl od Maxipsa Fíka apod. I když musím uznat, že Péťa Dvořák udělal to pásmo mnohem přijatelnější, než předchozí vedení, které servírovalo pořady s hodně prošlou lhůtou, které nebavily už ani mě v dětském věku. Každopádně pokud nenakoupí roboty a akční hrdiny, tak prostě ČT nemá šanci. Výjimkou je pár nestárnoucích klasik - Walt Disney apod. Jinak jsem včera v noci sledoval Barrandov a sice Pekelnou kuchyni, byla to šestá série, jsem ani nevěděl, že máte tolik sérií. Ale tím vysílacím časem jste to totálně zabili, takže zase důvod k zamyšlení. Jinak pak běželo Ezo.tv, byla tam slečna/paní Racková s přehnanou artikulací, jejíž diváci měli hádat čtyřpísmenné slovo na O a Aleš Fajx u toho věštil z keltských karet stínového draka. To jsem vydržel už jen asi 15 minut.
Animáček je zavedená značka. A vysílá to co dnešní děti chtějí vidět, ne nějaké poučování jak v Kouzelné školce. ČT2 bude trvat dlouho než přiláká část dětí, které už mají návyk na konkurenci. Je to podobné jako když Prima, ČT1 nebo Barrandov bojují o diváka proti Nově. Nestačí mít srovnatelný formát, ale lepší než má zavedená konkurence.
Těší mě úspěchy Primy COOL a LOVE, mimochodem, nebylo by lepší uvádět čísla z jejich cílových skupin???
Poměrně slabá Prima Family se dala očekávat, vysílá neustále to samé, jen prohazuje vysílací časy...
Na tyhle bláboly typu Ezo.tv se nevydržím dívat ani minutu, natož čtvrthodinku.
Co se týče dětského vysílání ČT souhlasím s tebou. Ovšem ČT má trochu smůlu, protože atraktivní formáty už má rezervován Barrandov případně Prima. Prostě Dvořákovi ujel vlak a teď bude horko těžko dohánět zpoždění.
Taky moc nechápu, proč se tu u Novy a Cinemy, které podle programu očividně se starými formáty cílí hlavně na důchodce, neustále zveřejňuje 15-54, na kterou už dávno neprodávají reklamu. Zatímco Cool a Love jsou cílené pouze na 15-40, kde je Cool často trojkou na trhu, ale ve článcích o nich o tom nikdy ani zmínka, jen 15+. Ale to to tady člověk může psát do nekonečna a nic z toho.