tak on je to věčný boj mezi firmou, co potřebuje ona data (a ano, z valné části anonymní) pro optimalizace e-shopu, webu.. nesleduje jen to, co lidi KUPUJI, ale především to, CO NEKUPUJI - třeba na základě dat, že z dané sekce lidi hned odchází
a k tomu vašemu příměru s občankou v obchodě. Vy nevíte, že v každém velkém obchodním centru váš pohyb (samozřejmě anonymně) sledují a monitorují přesně, do jakého obchodu jste vešel? Pronajímatelé OC toto mají běžně v nájemních smlouvách, že kontrolují vývoj návštěvnosti daného obchůdku. navíc jim obchůdek musí předkládat na konci měsíce seznam tržeb, aby měl pronajímatel představu o tom, jak se obchůdku daří a případně se připravil na hledání nového nájemce..
a vy jste snad někomu vstupem do OC dal souhlas, aby vás anonymně počítal, že jste vlezl do 15 obchodů? Možná jste o tom do této doby ani nevěděl.