Tedy přesněji řečeno, nikoliv že ".. Google raději prozkoumá způsoby, jak dát uživatelům větší kontrolu", ale ve skutečnosti už má totiž uživatel tu volbu jak vypnout cookies třetích stran v Chrome (ale i jiných prohlížečích) v nastavení dávno.
Takže je uživatel implicitně, pro všechny weby vypnout může, pokud se o to zajímá, a od něj tedy provozovatelé a analytici webů ty informace nedostanou a nemají. Stejně jako že takový pozorný uživatel si dá tu práci, aby všechny explicitní dotazy na povolení cookies na každém webu odmítal, i když to je frustrující činnost,.
Takže - z toho pohledu je asi patrné na jaké, ty zbývající uživatele internet jsou ty reklamy, ale i veškerá analýza s cookies určena - právě pro ty uživatele, kteří bezmyšlenkovitě klikají na všechno co na internetu vidí,
Ovšem a proto je fakt že kdyby Google ty cookies třetích stran vypnul v Chrome natvrdo, pro všechny, byla by to pro celý ten online byznys s reklamou katastrofa,..