Názor k článku Co třeba namísto obcházení regulace přijít s férovou nabídkou? od Petr M - V té době jsem bohužel jejich zákazníkem byl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 11. 2017 10:41

    Petr M (neregistrovaný)

    V té době jsem bohužel jejich zákazníkem byl a "lepšímu tarifu" jsem se bránil zuby nehty. Provolal jsem asi hodinu a půl měsíčně, takže zvýšení paušálu by zvýšilo platbu, ale na strop toho paušálu jsem stejně nedosáhl ani před tím, takže za prachy navíc bych nic nedostal. Ani levnější volání po vyčerpání, ani víc volných minut. U SMS a MMS cena stejná. Nerad totiž platím za "můžu", to je jak platit litr měsíčně za to, že můžu denně

    Počítám, že původní tarify měli nějak tehdy racionálně pro ně nastavený a změna k lepšímu je taky spočítaná tak, aby to většině lidí dopadlo tak, že volný minuty lidem propadnou a prachy jim zůstanou.

    Teď jsme se dostali do situace, kdy neřešíme minuty, ale GB. Princip je stejný...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).