Názor k článku Co přijde po neustávající krizi webovských prodejen? od Martin May - Pri obchodovani v sitich peer to peer mi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 10. 2000 22:46

    Martin May (neregistrovaný)
    Pri obchodovani v sitich peer to peer mi stale unika zpusob, jakym se objednana lednice dostane ke mne do bytu.

    Jakmile problematiku redukujete na data, programy, hudbu, knih etc., tedy produkty jejichz elektronicka replikace vyzaduje nulove naklady, pak je vse co jste uvedli o zaniku prostredniku naprosto platne a spravne. Centralizovanych prostredniku nebude treba, velmi spolehlive budou fungovat reseni peer to peer. Presto se domnivam ze i zde da skupina uzivatelu centralizovanym prostredniku prednost.

    Nevidim zpusob, jak reseni peer-to-peer odstrani ulohu prostredniku u bezneho zbozi kde funkce prostrdenika nespociva v tom ze zprostredkovava "kliknuti" ale v tom ze provozuje sit skladu, zajistuje dopravu, zajistuje schvaleni pro prodej vyrobku v dane zemi (napr elektronika), zajistuje sit servisnich opraven atp. Tyto cinnosti vyrobce principielne zajistovat nebude, a "svepomoci" je peer to peer uzivatele take nezajisti.

    Navic stale prehlizite marketingovy vyznam kamenych obchodu a prostredniku. TV Sony jsem si nekoupil kvuli tomu ze byla nejlevnejsi ale proto ze se mi v obchode behem 5 minutove prohlidky nejvice libilo jaky ma obraz. JAK TOTO UDELAM PRES INTERNET???

    MF DNES ctu nikoliv proto, ze maji nejvice banneru, ale ze ji prodavaji v trafice kolem ktere jdu cestou do prace. Kdyby tam prodavali 3000 ruznych novin, necetl bych zadne:)

    ZAKAZNIK NETOUZI PO NEJNIZSI CENE = TO BY NAHRAVALO ELIMINACI PROSTREDNIKU TAM KDE TO JDE

    ZAKAZNIK TOUZI PO POHODLI A RYCHLOSTI A RAD ZA TO PROSTREDNIKUM ZAPLATI
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).