Jsem zvedav, jak toto dopadne, pokud bude Google co k cemu, tak proste nebude k nalezenym clankum zobrazovat vubec nic nebo je nebude nabizet ve vysledcich vyhledavani. Nejsem si jist, zda neviditelnost je to, ceho chteli vydavatele dosahnout. Nejhure to samozrejme odskaci uzivatele vyhledavacu, kteri nenaleznou nic z produkce trosku serioznich vydavatelu a budou odkazani na ruzne pochybne blogy, kterym nevadi, ze jsou videt.
No ve Francii myslím skrývání zakázali, aby se tomu problému vyhnuli. Nicméně Google stejně jede systémem rozděl a panuj - vybírá si média, která zasponzoruje, ta pak drží hubu a ostatní už jsou příliš malá, aby něco zmohla.
Třeba příklad Deník N, kde jinak placené články Google zpřístupní po přihlášení zdarma. Takže Google má svůj tracking a Deník N dostane svou almužnu. Přijde mi, že Google vyhrál.
Tohle je tak krátké, že chci vidět jak jen za tohle slovní spojení padne rozsudek.
"Upeč třeba" je podle mne nevysouditelné
"Upeč třeba zeď" už je vysouditelné.
V každém případě je toto snadno využitelné pokud bude někdo cílit na pravděpodobnou viralitu v médiích v případě sporu. A pokud si to firma rozmyslí předem, tak by z toho mohl být pěkný guerilla marketing. A nějakých blbých 200 000 pokuty za tu multiplikaci stojí.