Ještě že máme takovéto průzkumy! Například jen díky němu teď vím, že lidé už nehledají tak často ubytování a zájezdy jako v době dovolených. Nemohu se dočkat na šokující odhalení dalšího průzkumu, kdy se dozvíme že stoupl počet hledání dárků pro děti, elektroniky, lyžařského vybavení a zájezdů na hory.
Gratuluju agentuře k dobře odvedené práci!
Dovolím si oponovat, že lidé nevědí co je URL. Jde spíše o to, že když se Vám zobrazí HP jyxo.cz, tak kurzor máte kde? Ano, ve vyhledávacím formuláři a tedy člověk slepě píše, bez ohledu, kde se mu psaný text zobrazuje. To je dle mě ten pravý důvod.
Hmm, až dosud jsem byl přesvědčen, že Češi nejméně často hledají informace o vlivu větrné eroze na výnosy kiwi v severovýchodní Austrálii, a vida, oni je hledají častěji než recepty a vaření. To jsou věci.
Pravidlo č.1: Neptejte se lidí, co dělají, když to můžete sledovat bez jejich vědomí. Aneb pozor na efekt morčete.
Poznatek č.2: Pokud není sex a porno na prvním místě, děláte to špatně.