Hlavní navigace

Chování uživatelů na webu

13. 4. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Agentura Nielsen/NetRatings vydala studii Consumers on the Web: Identification of Usage Patterns zabývající se chováním uživatelů na webu. Ta například prokázala, že v souhrnu nejčastěji uživatelé přejdou na jiný web přímým zadáním adresy, resp. výběrem z oblíbených položek, či jiným podobným způsobem. Druhým v pořadí je následování odkazu z jiného webu a teprve na třetím místě figuruje použití vyhledavače. (Sova v síti)

Agentura Nielsen/NetRatings vydala studii Consumers on the Web: Identification of Usage Patterns zabývající se chováním uživatelů na webu. Ta například prokázala, že v souhrnu nejčastěji uživatelé přejdou na jiný web přímým zadáním adresy, resp. výběrem z oblíbených položek, či jiným podobným způsobem. Druhým v pořadí je následování odkazu z jiného webu a teprve na třetím místě figuruje použití vyhledavače. (Sova v síti)

Autor článku

Score => Lupa.cz => M&W => Advertures => McCann Prague => Leagas Delaney Hamburg / Prague => Dark Side => [?]

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).