Chlapská zásilka je e‑shop s pravidelnými zásilkami především prádla a ponožek pro „správné chlapy“. Myšlenka není původní, ale převzatá ze zahraničí. To ovšem nevadí — jde o to, zda se dobře provede. Zakladatelé Tomáš Brychta a Martin Březina si podle svých slov dávají hodně záležet na přístupu k zákazníkům.
Chlapskou zásilku spustili v průběhu loňského jarního Starcube, kterého se tým účastnil, a v prosinci ji doplnili o objednávkové rozhraní pro ženy, o kterém uvažovali už v začátcích projektu.
Uplynulý rok je přesvědčil, že Chlapská zásilka je životaschopná a má na trhu místo. Napočítali zatím kolem tisíce zákazníků, kterým odeslali už 3422 párů ponožek a 2847 kusů spodního prádla, vypočítává pro Lupu Tomáš Brychta. Nominováni byli i na Křišťálovou lupu 2012 (skončili třetí v kategorii E‑commerce inspirace) nebo na Vodafone Nápad roku (umístili se 11.—14.).
Tomáš tvrdí, že za celou dobu projektu museli řešit jen dvě reklamace nevhodné velikosti, a že se jim zákazníci vracejí. Nabídku obchodu rozšiřují o větší výběr pánské kosmetiky a doplňků.
Tomáš však vysvětluje, že k dalšímu rozvoji cítili potřebu rozšíření týmu i finanční pomoci. Vybírali z více nabídek, ale nešlo jim jen o peníze, ale i o dobrou spolupráci s novým spoluvlastníkem. Nakonec se dohodli s Liborem Hořením, který je prý přesvědčil „zápalem pro projekt“ a „svým lidským přístupem“.
Nyní dvaadvacetiletý Libor Hoření založil už v sedmnácti letech internetovou kuchařku Toprecepty.cz, na kterou dnes podle něj přijde 1 400 000 návštěvníků měsíčně. Spoluvlastní dále Toppotraviny.cz. Ke vstupu do Chlapské zásilky Lupě píše: „Zatím jsem podnikal v internetových projektech zaměřených primárně na ženy, a i když mě pořád moc baví řešit všední i nevšední problémy uživatelek Topreceptů, rozhodl jsem se investovat do projektu zaměřeného na správné chlapy. Tomáš s Martinem projekt vedou správným směrem a já se rád zapojím do schopného teamu, ve kterém vidím potenciál.“