ČEZ posílá i elektronické faktury přes Servis 24

25. 9. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Elektrárenský gigant ČEZ od září svým klientům nabízí tzv. e-fakturu, tedy online alternativu ke klasickým papírovým vyúčtováním a běžným složenkám. E-faktura v současnosti podporuje platbu prostřednictvím služby Servis 24, tedy internetového bankovnictví České spořitelny. Vyúčtování se objeví přímo v rozhraní internetového bankovnictví. V systému budou faktury archivovány, takže je půjde i zpětně zobrazovat nebo tisknout. Hlavní výhody služby spočívají ve zjednodušené kontrole plateb a jejich…

Elektrárenský gigant ČEZ od září svým klientům nabízí tzv. e-fakturu, tedy online alternativu ke klasickým papírovým vyúčtováním a běžným složenkám. E-faktura v současnosti podporuje platbu prostřednictvím služby Servis 24, tedy internetového bankovnictví České spořitelny. Vyúčtování se objeví přímo v rozhraní internetového bankovnictví. V systému budou faktury archivovány, takže je půjde i zpětně zobrazovat nebo tisknout. Hlavní výhody služby spočívají ve zjednodušené kontrole plateb a jejich snadné archivaci a dohledatelnosti. Systém také zaručuje bezchybné vytváření platebních příkazů, říká Alan Svoboda, obchodní ředitel ČEZu. Nebude totiž nutné ručně vyplňovat platební příkaz. O příchodu nové e-faktury může být zákazník informován buď e-mailem nebo SMS zprávou.

Faktury z ČEZu nemusí být jediné, které budou chodit do systému Servis 24. Jednáme také s dalšími velkými výstavci, kteří mají zájem zasílat svým klientům faktury elektronicky do internetového bankovnictví, proto bude v nejbližší době seznam výstavců rozšířen. Klientům tak chceme dát možnost přijímat všechny své faktury na jednom místě, odkud je mohou jednoduše zaplatit, uvedl Aleš Mamica, ředitel úseku přímé bankovnictví České spořitelny. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).