Jestli jim to někde trvalo 5 minut, tak to jim web musí běžet někde v tramtárii na analogovém připojení vytáčenou linkou.
Nemusí. Stačí, aby e-shop vyžadoval registraci předem, navíc třeba ještě s ověřením mailu. (To je mimochodem věc, která mě velmi pravděpodobně od nákupu odradí, pokud nejsem už pevně rozhodnut koupit právě na tom konkrétním e-shopu.) Kdyby měla platba probíhat kartou a dodání bylo poštou, tak čas taky pěkně nakyne (o vyplnění adresy, čísla karty, a nejspíš o vyplnění potvrzovacího kódu ze SMS) a tentokrát to dokonce ani nebude chybou obchodu.
Jejich test je o ničem, maximálně si u nich několik zoufalých majitelů e-shopů zadá analýzu svých shopů
Kdyby tento test přiměl majitele shopů k tomu, aby se zamysleli nad tím, jaké všechny údaje od zákazníka nutně musí mít předtím, než vůbec může dojít k objednávce, tak já bych ho rozhodně považoval za prospěšný. Protože to, co mě některé e-shopy nutí strpět v rámci objednávky, je dost šílené (a konec konců se tím ty shopy samy ochuzují, protože většinou to strpět ochoten nejsem).