Český rozhlas vytvořil "design týmy" pro připravovanou reorganizaci

23. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
23. 2. 2012

SEZNAM TÝMŮ A JEJICH SLOŽENÍ UVNITŘ Generální ředitel Českého rozhlasu Peter Duhan chce přeměnit toto veřejnoprávn médium na moderní plně funkční organizaci, k čemuž mají dopomoci takzvané design týmy. Duhan o tom informoval zaměstnance ČRo prostřednictvím rozhlasového intranetu. Kroky, které mají napomoci k novému fungování ČRo, jsou naplánovány jako dlouhodobé a vedení ČRo je nastartovalo již loni v létě po Duhanově zvolení řádným generálním ředitelem.

DOKUMENT: Změnový management Českého rozhlasu (PDF, 149 kB)

Od dubna do července (loňského roku, pozn. red.) pracoval změnový tým pod vedením kolegů Jakuba Čížka a Tomáše Pancíře, který připravil podkladový materiál pro změny v oblasti lidských zdrojů, firemní kultury a komunikace. Některé záměry se již podařilo zrealizovat, píše v dopise Duhan. Od 1. února letošního roku je pak šéfem takzvaného Design týmu Centra zpravodajství Tomáš Pancíř, který ho převzal po odcházející Haně Hikelové, s níž se vedení Českého rozhlasu v lednu rozloučilo.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Ředitelka zpravodajských stanic ČRo Hana Hikelová k 31. lednu končí

V design týmu Centra zpravodajství jsou například také Jiří Hošek, šéfredaktor Dvojky Českého rozhlasu Jaromír Ostrý nebo dramaturg Českého rozhlasu Region Vysočina Petr Hladík. Duhan vytvořil v minulých měsících také tým pro digitální vysílání. Jeho výstupy zhodnotil jako kvalitní a veřejnoprávní médium se jimi prý bude do budoucna určitě zabývat. V Českém rozhlasu fungují dále Design týmy Centra výroby pod vedením Miroslava Ditricha, Centra vysílání (Jan Menger), Strategického rozvoje (René Zavoral) a Lidských zdrojů (Michaela Cuřínová).

Blíže o chystaných změnách v Českém rozhlase čtěte v zítřejším článku na DigiZone.cz

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).