Český NetMonitor chce provozovat pět firem, vítěz má být jasný v únoru

3. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Do tendru Sdružení pro internetový rozvoj na provozovatele měření návštěvnosti českého internetu se přihlásilo pět zájemců.

Dosavadnímu provozovateli NetMonitoru, agentuře Gemius, končí smlouva na konci roku 2016. Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) proto v září vyhlásilo výběrové řízení na nového provozovatele měření návštěvnosti.

Zájemci mohli podávat nabídky do 13. listopadu a v této lhůtě se jich přihlásilo celkem pět: Gemius, GfK, Ipsos, Median a se společnou nabídkou přišly firmy TNS Aisa, Kantar Media a comScore, uvádí SPIR na svém webu.

Zatímco u NetMonitoru bude z čeho vybírat, u AdMonitoringu pravděpodobně zůstane situace nezměněná. Do výběrového řízení se totiž přihlásil jediný zájemce: stávající provozovatel, společnost Nielsen Admosphere.

Vyhlášení výsledků obou tendrů plánuje SPIR na únor 2016, pak by nový provozovatel měl nasadit a otestovat svoje řešení. 

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).