Českou spořitelnu postihl dopoledne výpadek internetového bankovnictví

24. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Uživatelé internetbankingu České spořitelny měli dnes dopoledne problém připojit se ke svým účtům. Pro některé byla služba nedostupná, jiní se potýkali s delší odezvou.

Klienti České spořitelny se dnes dopoledne postihl výpadek internetového bankovnictví SERVIS 24. Stalo se tak přitom pouhý den poté, co se kvůli technickým potížím nemohli ke svým účtům přes službu BUSINESS 24 dostat firemní klienti banky. Dnes se podobný problém opakoval, tentokrát u nefiremních klientů.

Od 7:56 se s přestávkami pokouším připojit na Servis 24. Zpočátku, po dobu zhruba jedné hodiny, webová stránka zcela kolabovala, od té doby do 9:30 hlásí přetížení z důvodu velkého počtu požadavků, uvedl pro ČTK jeden z klientů banky.

Funkčnost služby se podle tiskového mluvčího České spořitelny Jana Holinky podařilo obnovit kolem 11:00. Neupřesnil ale, co včerejší a dnešní výpadek internetového bankovnictví způsobilo.

Jednou z příčin mohla být víkendová úprava systémů banky. Internetové bankovnictví bylo kvůli nasazení nových funkcí od páteční 23. hodiny do soboty dopoledne plánovaně mimo provoz. Banka také kvůli technickým úpravám svých systému v sobotu mimořádně uzavřela i pobočky s víkendovým provozem.

Zdroj: Finanční noviny

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).