Hospodářské noviny přinášejí ve svém aktuálním vydání rozhovor s výkonnou ředitelkou Fashion TV Czech & Slovak Republic Zuzanou Poláčkovou. Ta v něm např. přibližuje, jak se liší módní svět v České republice a na Slovensku. V Česku dominuje módnímu dění hlavně Praha, která za poslední roky prošla velkou změnou, přicházejí sem nejlepší módní značky a informovanost o módě celkově velmi stoupla,
konstatovala Poláčkova.
K TÉMATU: Jaká bude česko-slovenská Fashion TV? Na satelitu trvale nekódovaná
Přesto ale podle ní platí, že Češi jsou v módě velmi konzervativní. Oproti tomu Slovenky rády experimentují, nebojí se nových nevyzkoušených věcí. Neinvestují sice do módy tolik peněz jako Češky, ale za pár eur se dokážou obléci velmi zajímavě a nápaditě,
dodala výkonná ředitelka. Poláčková přiznala, že v době vrcholící finanční krize nebyl dobrý nápad spouštět nový kanál, ale šlo především o nadšení všech lidí, kteří se na projektu podíleli.
FOTOGALERIE: Fashion TV se představila českému a slovenskému trhu
Faktem ovšem je, že krizi cítíme, především pohyby eura na trhu pro nás nejsou příjemné a také z hlediska inzerce to není jednoduché, protože mnohé společnosti mají pozastavené výdaje na reklamu. Ovšem my jsme s tou krizí počítali a naše vysílání prozatím nijak neochromuje,
sdělila Zuzana Poláčková. Po měsíci vysílání je ještě podle výkonné ředitelky velmi brzo na hodnocení, ale myslí si, že až na pár drobných technických problémů se její start podařil.