Televizní grafika z České republiky opět slaví úspěch na mezinárodním poli. V širším povědomí je zejména takzvané outro České televize, tedy promo, které ukončuje vysílání dětského kanálu Déčko. Právě to uspělo na včerejším předávání prestižních cen PromaxBDA. Vyplývá to ze seznamu vítězů, který byl na webových stránkách promaxbda.org zveřejněn. Česká televize se svým spotem „ČT :D Outro“ porazila společnost Mediacorp ze Singapouru a španělsko-jazyčnou Televisa provozující například stanice Canal de Las Estrellas, Gala TV a Forum TV.
Z ARCHIVU: Vizuál Filmu+ se bude ucházet 25. března v Londýně o prestižní cenu Promax BDA
V kategorii „Art Direction and Design: General Image Campagne“ zvítězila placená stanice Film+, respektive grafické studio Oficina, které se postaralo o rebrand tohoto kanálu. Dominantním prvkem je nyní v rámci vizuálu filmového programu právě symbol „+“. Ten se prolíná nejen kompletní grafickou výbavou, ale je i trvalou součástí loga. Tady je „+“ umístěné mezi písmena F a I. K rebrandingu, tedy proměně grafické výbavy Filmu+, došlo začátkem dubna loňského roku. Inovací tehdy prošel i obrazový formát – stanice konečně začala používat poměr stran 16:9.