Česká televize získala za ovečky na Déčku „grafického Oscara“, uspěl i Film+

13. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ VIDEO – Na prestižních mezinárodních cenách bodovaly i kanály, které v místní verzi fungují na českém i slovenském trhu. Kompletní seznam vítězů naleznete ve vloženém dokumentu.

Televizní grafika z České republiky opět slaví úspěch na mezinárodním poli. V širším povědomí je zejména takzvané outro České televize, tedy promo, které ukončuje vysílání dětského kanálu Déčko. Právě to uspělo na včerejším předávání prestižních cen PromaxBDA. Vyplývá to ze seznamu vítězů, který byl na webových stránkách promaxbda.org zveřejněn. Česká televize se svým spotem „ČT :D Outro“ porazila společnost Mediacorp ze Singapouru a španělsko-jazyčnou Televisa provozující například stanice Canal de Las Estrellas, Gala TV a Forum TV.

Z ARCHIVU: Vizuál Filmu+ se bude ucházet 25. března v Londýně o prestižní cenu Promax BDA

V kategorii „Art Direction and Design: General Image Campagne“ zvítězila placená stanice Film+, respektive grafické studio Oficina, které se postaralo o rebrand tohoto kanálu. Dominantním prvkem je nyní v rámci vizuálu filmového programu právě symbol „+“. Ten se prolíná nejen kompletní grafickou výbavou, ale je i trvalou součástí loga. Tady je „+“ umístěné mezi písmena F a I. K rebrandingu, tedy proměně grafické výbavy Filmu+, došlo začátkem dubna loňského roku.  Inovací tehdy prošel i obrazový formát – stanice konečně začala používat poměr stran 16:9. 

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Ge All Winners 052914 New Edit by Lukáš Lucky Polák

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).