Hlavní navigace

Česká pojišťovna hlásí dobré zkušenosti se svou online aplikací

16. 1. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

V polovině ledna Česká pojišťovna významně inovovala klientskou zónu na svých webových stránkách. Během loňského roku klienti ČP přes internetové stránky přiložili více než 31 tisíc dokumentů a v oblasti neživotního pojištění zaregistrovali téměř 20 tisíc pojistných událostí. Na web ČP přitom měsíčně zavítá více než 250 tisíc návštěvníků.

V polovině ledna Česká pojišťovna významně inovovala klientskou zónu na svých webových stránkách. Během loňského roku klienti ČP přes internetové stránky přiložili více než 31 tisíc dokumentů a v oblasti neživotního pojištění zaregistrovali téměř 20 tisíc pojistných událostí. Na web ČP přitom měsíčně zavítá více než 250 tisíc návštěvníků.

Co klienti nejvíce využívají a požadují: 

Dosavadní praxe ukazuje, že klienti se na infolinku ČP velmi často obracejí s dotazy vztahujícími se například k platbám pojištění. Téměř polovina dotazů na oblast neživotního pojištění přitom směřuje k informaci, zda je pojištění řádně zaplaceno, případně jaká je výše následující platby. Na všechny tyto otázky dnes klienti ihned získají odpovědi také v klientské zóně, říká Jiří Doubravský a dodává: Na pracovníky pobočkové sítě ČP se jen loni obrátilo téměř padesát tisíc klientů s žádostí o změnu osobních údajů. Jsem rád, že i s požadavky tohoto typu jim nově pomůže naše klientská zóna.

K dispozici jsou dvě možnosti přihlášení, které ovlivňují složitost registrace (dannou potřebou ochrany uživatelského účtu) a ze které také plyne to, co uživatelé mohou udělat.  V rámci jednorázového vstupu jsou uživatelům dostupné tyto funkcionality:

CIF24

  • aktualizace kontaktního telefonu a e-mailu,
  • přehled smluv a událostí,
  • platba pojistného,
  • kontakt na správce pojistné smlouvy,
  • hlášení pojistné události vč. přikládání dokumentů,
  • sjednání schůzky na pobočce vč. vygenerování lístku s pořadovým číslem,
  • sjednání vybraných pojistných produktů.

Pro plnohodnotné přihlášení obdrží klient speciální registrační údaje včetně QR kódu, který umožní zrychlit proces aktivace klientské zóny přes aplikaci Pojišťovna. Tento přístup pak nad rámec jednorázového přihlášení nabízí ještě:

  • možnost změny adresy,
  • informace o pojistném a stavu zaplacení pojistné smlouvy,
  • mailboxovou schránku uživatele s důležitými informacemi o pojištění.

Kromě webové aplikace provozuje Česká pojišťovna i aplikace mobilní pro Android a iOS, kde je na data skoupější, udává pouze desítky tisíc uživatelů. V současné době chystá větší aktualizaci na verzi 4 pro oba tyto systémy. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).