Máte samozřejmě pravdu, ale to se v této branži děje běžně, není to jen u MTV. Například takový Eurosport nemůže být vůbec nabízen samostatně nebo ve speciálních sportovních balíčcích, ale pouze jako součást celé rozšířené nabídky. Jde mi spíš o přístup informováni zákazníka operátorem. Jednou vám na zákaznickém kontaktním centru řeknou, že se o zařazení jedná a s největší pravděpodobností program od spuštění zařazen bude, pak se dozvíte, že vůbec nikdo nejednal, nabídka nebyla předložena a operátor čeká na smlouvu (viz. nadpis této aktuality), načež se do třetice dozvíte, že na žádnou smlouvu nečeká a před 1.1.2010 o ni nechce vůbec jednat. Jako někde v Tatarstánu.
Ono je to spíš o ochotě jednat a snažit se domluvit, popř. vyjít i vstříc zákaznikům (ale to platí v případě UPC až úplně na posledním místě). Někteří operátoři se dohodnout dokáži, jiní zase ne a místo toho úmyslně mlží, když měsíc před spuštěním prostřednictvím Kontakt Centra tvrdí, že o zařazení jednají, pak tiskový mluvčí tvrdí, že jim Nova nepředložila komerční nabídku a pak vyleze najevo, že oni vlastně vůbec jednat nechtějí a když, tak až po 1.1.2010.
U hudebního kanálu je řeč nedůležitá, to je pravda. U reality show si s angličtinou vystačíte, pokud umíte dobře anglicky, pokud se tam bude mluvit ve svahilštině, tak tomu budete byť i třeba jako brilantní angličtinář rozumět stěží.
Mimochodem, když tady hýříte zaručenými informacemi o nehorázných cenách a navyšování poplatků zákazníkům, tak mi jistě prozradíte i ty operátory, kteří zařadily MTV CZ a ssoučasně zvýšily poplatky zákazníkům. Já zatím o žádném nevím. Jistě, možná to udělají později, ale to může udělat UPC (a nejspíš taky udělat), i když nezařadí nic.
Já myslím, že budou rádi, když MTV CZ dopadne aspoň jako tn.cz. Tn.cz je 4. nejnavštěvovanější zpravodajský web, takže z nuly (nebo kde byly) na 4. místo je úspěch. Zato MTV zjevně není tak moc na sledovanost, protože má být v placené nabídce, takže se zařadí to party Nova Sport, MGM, Viasat apod.
MTV = Music Television, nechápu, jak tam můžou dávat nějaký přiblblý pořady, který např. mne vůbec nezajímaj. Lidi chtěj hudbu a né seriály o ničem. To jsem zvědavej na tu sledovanost.
MTV je dobrá značka, tak se jí držej. Pro jistotu existují "vedlejší" programy kde skutečně jede jenom hudba (MTV Hits, MTV Dance apod.). To je taková ta americká úchylka na zkratky. Podobně CNN (Cable News Network) není jen kabelovka, jde chytit i na satelitu.
ano vysílat v českých mutacích, ale za stejnou cenu jako v mezinárodních, navíc jste uvedl kanály u který (mimo sportů) jsou české titulky případně řeč dost důležitá, ale u "hudebního" kanálu je to nedůležitá věc, reality show bohatě stačí v angličtině
já bohužel nedělám u MTV, nebo spíš bohudík, ikdyž tam by byly asi lepší peníze, ale vidím do těchto vztahů z druhé strany, takže Vám přesně neřeknu kdo všechno má místo MTV EU, MTV CZ, možná by google pomohl ;)
svahilština, stejně jako čeština postupem času "zanikne", stačí se podívat kam spěje EU, nebude to příští rok, ale tak do 10-15let budou mít národní zvyky problémy oproti globálním ;) (už dnes to je vidět, třeba na blbém Santa Clausovi, který se cpe do tolika zemí...)
Zpravodajské weby jsou často provázané s něčím dalším, takže tam mají reklamu zadarmo. Novinky.cz - portál Seznam + deník Právo; idnes.cz - deník MF Dnes; Aktuálně.cz - portály Centrum a Atlas; ct24.cz - program ČT24, apod. Zvláště propagace internetové verze klasických médií je běžný postup.
Nesmíte tu Novu tak žrát. Že něco zmíněj v Televizních novinách ještě není kdoví jaká propagace. Kdyby to koukalo z každýho druhýho billboardu, v každým deníku celostránkovej inzerát a velká flashová reklama na úvodní stránce Googlu, to by byla masáž, ale takhle... v pořadu pro venkovany bez internetu, to je jen šolichání.
no spíš bych řekl naopak, pokud mají zákazníci začít platit díky MTV CZ větší poplatky (a nedostanou nic navíc - mimo českých titulků), tak jde především o zákazníky
Díky Josefe, nemám čas ani číst informace našich provozovatelů a opět je to kvůli Nově, protože denně ladím cca 20 sat přijímačů (noha Cinema), nějaké nabídky a vysvětlování na prodejně, večer montáže ... děcka už mi doma říkajů - strýcu".
Prostě celá Noha už mi leze ......
Úžasná logika. Pak bych radil, aby se zde nevysílal žádný lokalizovaný program, všechno šlo s originálním zvukem nebo v maďarských mutacích - Eurosport, Sport 1 a 2, AXN-ka, HBO, Hallmark, NGCH, Viasaty atd., cena by se zákazníkovi snížila a on by byl štěstím bez sebe, že má tolik televizních programů za hubičku. Sice by jim nejspíš nerozuměl, ale nekup to, za ty "prachy".
UPC má zásadní problém s kapacitou TP v UPC Direct (satelit). Paket MTV na Astře sdílí z TP, které provozuje samotné MTV. V případě, že by i chtěli spustit cz MTV, nemají ho prostě kde dát. A vo tom to je!
Pokud jde o kabel, tak tady nějaké řešení jistě existuje, potkali se ovšem dva "soukromníci" a každý na tom chce něco trhnout, čili Nova má zájem o šíření svého MTV v UPC, jak známo nejlepe zdarma, či dokonce ještě aby dostávali od UPC nějaký desátek, UPC chce neopak, aby jim Nova za šíření platila. Jen ať si dají. :)
Pokud jde o smlouvu, v době, kdy UPC podepisovalo smlouvu k šíření MTV-ček, nikdo ještě ani netušil, že bude nejaké MTV cz. Proto by UPC muselo podepsat smlovu novou, ale k tomu je nikdo nedonutí (byli by hloupí), stávající smlouva je jistě na nějaký čas ještě platná a v nové by byla poznámka o placení Nově .........
Nova místo štěkání by mohla oznámit, jak dlouho nechají svůj reality balast free majitelům všech karet. Zajímá mě to jen proto, že se na to lidi ptají a není jim co odpovědět. Jinak jsem už také cca 5 min. čistého času (po 5-ti sec.) viděl cz MTV, když dolaďuju desítky přijímačů denně a občas se na to někdo zeptá. Dolaďování už mi leze krkem (jako celá Nova), hromada ostatní práce stojí!!!
To je ale zase opačný extrém. Na jedné straně by mělo být logické, že program v české lokalizaci bude dostupný u většiny poskytovatelů. Ale na druhou stranu - proč někomu něco vnucovat? To, že je vysílání některých speciálních programů z balíku MTV podmíněno vysíláním základní národní verze MTV (v našem případě MTV alá Nova), to je totéž, jako podmiňovat odběr nějakého zboží odběrem zboží jiného, což pokud se nepletu, je minimálně v EU zakázáno - není tento příklad to samé?
- jejich zpravodajství je nejsledovanější v ČR. I když to nevypovídá nic o kvalitě a objektivnosti.
- nesledují je jen venkovani.
- i venkovani mají Internet.
Kdyby to nepropagovali ve zprávách, tak se na to 4. místo nedostanou ani zdaleka. Co jiného by k nim návštěvníky přitáhlo?
"nechápu, jak tam můžou dávat nějaký přiblblý pořady, který např. mne vůbec nezajímaj." To vážně ta nejubožejší, nejtrapnější a zároveň nejopakovanější připomínka co může zaznít. Televize přece není ničí osobní prostředek zábavy, naopak, jejich cílem je v drtivé většině zisk. Funguje zákon nabídky a poptávky, buď berte co nabízí nebo nechte být. Kdo chce hudbu nechť poslouchá rádio, stahuje mp3 z i-legalne.cz apod. Televize prostě nabízí něco jiného a zrovna značka MTV se dala cestou realityšou.
Včerejší promo na novácké MTV během Superstár bylo nechutný. Tam snad nebyl jeden jediný pořad který by měl nalákal ke sledování tohoto odpadního kanálu. Bude sranda pozorovat jestli tlačenka Novy povede k nějaké sledovanosti, nebo slavné MTV dopadne podobně jako stejně promovaný TN.cz