Televize Prima a společnost M Marketing, pořadatel soutěže krásy Česká Miss, se rozhodly společně nepokračovat v přípravách a realizaci dalšího ročníku. Prima tak jako generální mediální partner končí.
Děkujeme televizi Prima za dosavadní partnerství, které bylo přínosné a zajímavé. Po vzájemné domluvě se obě strany rozhodly nepokračovat ve spolupráci. Tento krok pouze naznačuje změnu generálního mediálního partnera a soutěž to nijak neohrozí,
řekla Lucie Volná, výkonná ředitelka soutěže Česká Miss.
K TÉMATU: Nejsledovanější pořad v historii českých peoplemetrů? Miss desetiletí s pěti miliony diváků
S vedením soutěže jsme se shodli, že šest let vzájemné spolupráce bylo velmi úspěšných, ale že nyní bude pro obě strany prospěšné jít každý svou cestou. Televize se nyní mnohem více zaměřuje na klasickou vlastní tvorbu, a tím pádem i celková skladba a charakter našeho programového schéma jsou nyní jiné. Každopádně chceme poděkovat za možnost přinášet našim divákům po tak dlouhou dobu zajímavý souboj, ve kterém hlavní roli hraje ženská krása, šarm a osobní kouzlo. Přejeme České Miss do budoucna jen to nejlepší. Spolupráci v konečném důsledku nekončíme úplně. Vždyť je to právě Prima, na které dnes působí Gabriela Lašková (Kratochvílová), Česká Miss 2013, a Monika Leová, česká Miss Earth 2013,
uvádí Marek Singer, generální ředitel Prima Group.