Centrum kupuje MAFRU. A co více...

7. 2. 2001
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ani ne den stará spekulace nabyla nových nečekaných rozměrů. Centrum kupuje Mafru, zakládají Centrum - Mafra Group a kupují České Dráhy! "Že Mafra bude koupena Centrem se čekalo, ale že poté dohromady koupí i České dráhy, na to jsme opravdu nebyli připraveni," uvedl jeden z vizionářů českého Internetu Svetr Puchlík.

Ostatním internetovým portálům tak zbyly pouze oči pro pláč, protože bannerová reklama je již za zenitem.

„Jsme neustále nuceni hledat nové trhy. A investice do Českých drah, jejíž výše nepřekročila standardní jednorázovou platbu kreditní kartou, je pro nás další podpěrou v našem businessu,“ říká CEO C-M Group a pokračuje: „Upřímně řečeno, v mýty o bannerové reklamě jsme nikdy nevěřili, a tak jsme hledali nové prostory. Nyní můžeme s klidem prohlásit, že jsme prvními, kdo prodali reklamu ve vlacích a naučili klienty, že vagóny jsou rovnocenými reklamními partnery televize či novin. Navíc jako jediní dokážeme zvláště přesně cílit na jednotlivá kupé, což nemůže nabídnout nikdo jiný.“

C-M Group tak razantně vstoupilo na mimointernetový trh. Pro uživatele z toho plynou však jen samé výhody – cestující budou automaticky dostávat ke každé jízdence nad 40 Kč výtisk novin zdarma, důchodci mají slevy na email a cestující dojíždějící vlaky na ranní směny do vzdálenosti kratší 15 km budou mít nárok na modrou hvězdičku na Xchatu, který také patří pod křídla C-M Group.

Navíc na nádraží budou zavedeny počítače s Internetem zdarma, což by měl být důležitý krok k získání poslední části portfolia, které ještě mezi uživately C-M Group schází – bezdomovci.

„Kromě cestujících, kteří již náš portál používají a naše noviny čtou, se chceme zaměřit i na poslední skupinu, která zatím v našem portfoliu uživatelů chyběla. Ano, jsou to bezdomovci,“ potvrzuje tuto teorii CEO C-M Group. Tato poslední skupina nejen, že ještě nepoužívá standardně e-banking, ale občas používá i archaické způsoby komunikace, jakými je například pošta. A právě email a připojení zdarma by měly být poslední almužnou, která chyběla ke změně chování této sociální skupiny.

„C-M Group tak znovu potvrdilo pověst ostrých hochů českého Internetu,“ potvrdil Richelieu českého Internetu M. Czermak, k čemuž skromně dodává poslední slovo sebevědomý ředitel Centrum-Mafra Group: „Ještě minulý rok jsme se chvástali, ale nyní už jsme nejlepší.“

Tak takhle by to mohlo vypadat, kdybychom brali vážně absurdní slova pana Stuchlíka ve včerejším článku na Lupě 2001: Koupí MAFRA Centrum? Ale než abychom zkoušeli vysvětlovat lidem, kteří sebe a svůj server potřebují i za cenu absurdit zviditelnit, že nás svými spekulacemi poškozují, že Centrum s MAFROU nejedná o žádném kapitálovém propojení, že nejsme malým portálem, atd., tak raději volíme tuto formu dohnanou ad absurdum.

Čtenářům Lupy přejeme pěkný den a Lupě více článků, které budou podložené fakty, i když možná nepřinesou tolik PV.

Autor článku

Autor je spoluzakladatelem společnosti Netcentrum, provozovatele internetového portálu Centrum.cz.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).