Čtenáři serveru DigiZone.cz si všimli nejednoho technického problému, který trápí satelitní platformu UPC Direct na nové pozici. Mezi ty nejčastější patří například chybějící jazykové stopy, špatný obrazový formát a podobně. Tiskový mluvčí společnosti UPC Česká republika František Malina poslal našemu webu vyjádření firmy UPC DTH, pod kterou celý proces spadá.
GLOSA: Satelitní platformu UPC Direct trápí na nové pozici poporodní bolesti
U tak náročných procesů, jako jsou přechod na jiný satelit spojený s přesměrováním parabol u domácností a průběžné zařazování velkého množství nových programů pro několik zemí, je velmi pravděpodobné, že se, zejména na začátku, mohou vyskytnout některé některé nedostatky. I to je důvod, proč je přetáčení parabol a zařazování nových programů v tuto chvíli prováděno postupně,
“ cituje centrálu UPC Malina.
FORUM: Diskuse čtenářů webu DigiZone o nové pozici UPC Direct
Některé technické problémy byly již v průběhu soboty a neděle odstraněny. Jak si server DigiZone.cz ověřil, česká jazyková stopa už je například dostupná u dokumentárního kanálu Spektrum, který ji sice obsahoval, ovšem na její pozice bylo pouze ticho. Vzhledem k intenzitě prací a nově získávaných praktických zkušeností předpokládám, že i zbývající problémy zmizí v horizontu dní,
tlumočil stanovisko UPC DTH tiskový mluvčí české pobočky František Malina.