Měla by mít Česká televize jasně stanoveno, co smí a co nesmí dělat na internetu? A měla by vůbec na svých internetových stránkách prodávat reklamu? Toto téma, které minulý týden na konferenci IAC 2011 nakousla diskuse se zástupci veřejnoprávních i komerčních médií, bude rezonovat jednomu z bloků konference Video Internet Forum 2011, již příští úterý 17. května v Praze pořádá server DigiZone.cz a jeho sesterský magazín Lupa.cz.
K TÉMATU: DigiZone.cz navazuje na tradici kulatých stolů. Už 17. května v Praze
V diskusním panelu s názvem „Televize a internet: konkurence, nebo symbióza?“ zasedne bývalý generální ředitel televize Nova Petr Dvořák, současný šéf internetu televize Nova Pavel Krbec, ředitel Nových médií České televize Milan Fridrich, viceprezident pro program HBO ve střední Evropě Ondřej Zach, televizní producent Vojtěch Frič ze společnosti Frame100R a Mirek Veselý ze společnosti Muvi.cz.
Celodenní konference proběhne od 9:00 hod. v kině Atlas na pražské Florenci, tento konkrétní blok začíná v 11:20 hod. prezentací Milana Fridricha o aktivitách ČT na internetu a jejich provázání s televizním vysíláním. Následnou diskusi moderuje šéfredaktor serveru DigiZone.cz Jan Potůček. Na závěr debaty se budou moci ptát diskutujících i ostatní účastníci konference. Pokud se chcete této akce zúčastnit, registrujte se.