UVNITŘ UKÁZKA Výmluvnou postavičku bubáka ve varovné značce před nebezpečím použil Český rozhlas 1 – Radiožurnál v nové kampani na svoje dopravní zpravodajství Zelená vlna. Pokračujeme tak v trendu oslovit posluchače, kteří tráví hodně času jízdou v autě,
vysvětlila marketingová a PR manažerka Radiožurnálu Nicole Tobišková. Z výzkumu, který si nechal Radiožurnál v únoru zpracovat od agentury STEM/MARK totiž vyplývá, že 93 procent profesionálních řidičů poslouchá při řízení auta rádio.
K TÉMATU: Reklamní kampaň má pomoci zvýšit poslechovost ČRo 1 – Radiožurnálu
83 procent profesionálních řidičů zná Zelenou vlnu Radiožurnálu a oceňují na ní především srozumitelnost, zařazování mimořádných hlášení při závažných dopravních komplikacích a co je pro nás velmi důležité – jedním z hlavních benefitů našeho dopravního zpravodajství je jeho důvěryhodnost,
shrnula výsledky výzkumu ředitelka zpravodajských stanic Českého rozhlasu Hana Hikelová.
Novou kampaň, která se od začátku května objevuje na billboardech a v tisku, vytvořilo grafické studio Kafka Design. Ústřední headline „Nikdy nevíte, co můžete na silnici potkat“ doprovází série motivů dopravních značek s bubákem, dinosaurem nebo ufony, kterou bude možno dále do budoucna rozvíjet,
uvedl ředitel studia Ondřej Kafka. Radiožurnál nechal vyrobit i samolepky s motivem této kampaně, letáky a označení tankovacích pistolí pro čerpací stanice Agip. Vznikl také speciální motiv pro probíhající MS v hokeji.