Hlavní navigace

Broadband si žádá obsah

13. 2. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Průměrný příjem za jednoho zákazníka širokopásmového připojení k Internetu se loni rozpočítával tak, že 85 procent připadlo poskytovateli připojení, osm procent připadlo pronajimateli hardwaru a sedm procent získali tvůrci obsahu. To je sakra málo, pokud žijete z tvorby obsahu, ale pořád lepší než pouhá tři procenta o rok dříve. Jak se sytí trh, získávají poskytovatelé obsahu stále větší podíl z měšce peněz na úkor poskytovatelů připojení. Zvolil jsem si perspektivní obor, snad to zítra na…

Průměrný příjem za jednoho zákazníka širokopásmového připojení k Internetu se loni rozpočítával tak, že 85 procent připadlo poskytovateli připojení, osm procent připadlo pronajimateli hardwaru a sedm procent získali tvůrci obsahu. To je sakra málo, pokud žijete z tvorby obsahu, ale pořád lepší než pouhá tři procenta o rok dříve. Jak se sytí trh, získávají poskytovatelé obsahu stále větší podíl z měšce peněz na úkor poskytovatelů připojení. Zvolil jsem si perspektivní obor, snad to zítra na nějakou Valentinku zapůsobí. (ISDN)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).